Rossmann i małe co nie co :)

9/08/2015
Kochani,

kolejne zakupy w Rossmannie i rozpoczęcie dnia. Oczywiście nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez pysznej kawy i dobrego śniadania:) U mnie z tym śniadaniem bywa różnie, w zależności od tego, na co mam ochotę.
Dziś na moim talerzu zagościła grahamka, z żółtym serem, pomidorkiem i oczywiście mój ulubiony twarożek z jogurtem bałkańskim. Ostatnio w Carrefour kupiłam masło Lurpak z oliwą z oliwek (ok.7zł za małe opakowanie) i jestem bardzo zadowolona ze smaku takiego połączenia. Znacie to masło? Po kawie, obowiązkowo musi być dzbanek mojej ukochanej, zielonej herbaty z pigwą, firmy BioActive (cena ok.6zł)


Moje centrum dowodzenia :)





A teraz czas na szybkie zakupy w Rossmannie i to, co wylądowało w moim koszyku:)

1)Gumki silikonowe. firmy Inter - Vion, 6szt. w opakowaniu, cena 5,99zł.
Znajdziesz je tutaj
Idealne, zwłaszcza podczas kąpieli, czy to w wannie, pod prysznicem, czy w basenie. Jest ich kilka kolorów, więc mam w czym wybierać.  Ja mam w wersji czarno -szarej.




2)Automatyczna kredka konturowa, firmy Wibo, kolor nr 07, cena 6,29zł.
znajdziesz ją tutaj
Kredka ma przepiękny kobaltowo - jasno niebieski kolor. Mam nadzieję, że podczas używania będzie również zaskakująco dobra.





3)Pomadka ochronna, Sun, firmy AA, poj.4g, cena 5,49zł.
znajdziesz ją tutaj
Przepięknie pachnie i rzeczywiście nawilża. Użyłam jej, jak tylko wyszłam z Rossmanna. A dodatkowo chroni nasze usta przed słońcem, ponieważ zawiera SPF25:)






4)Pędzel do pudru, firmy Elite, cena 34,99zł.
Znajdziesz go tutaj
Nie za duży, ale poręczny. Dobrze wykonany, w związku, z czym liczę, że będzie dobrze się spisywał w prac i wart będzie swojej ceny :)






5)Pędzelek do nakładania cienia, firmy For Your Beauty, cena 6,99zł.
Znajdziesz go tutaj
Tych pędzelków mam już chyba z 8 i powiem Wam szczerze, że bardzo dobrze się sprawdzają. Są delikatne, dobrze rozprowadzają cień na powiekach, a praca z nimi to przyjemność. Gorąco Wam je polecam:)





I to wszystkie dobroci, jakie dziś kupiłam w Rossmannie:) Mieliście już którykolwiek z tych produktów? Napiszcie, co o nich sądzicie i czy lubicie zakupy w Rossmannie.


pozdrawiam Was w ten chłodny dzień,
Angelika






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.