Nowa dostawa z Bio IKA

7/19/2015
Kochani,

dzisiejszy wpis będzie poświęcony nowej dostawie kosmetyków z Bio IKA (http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/). W tym  zamówieniu skupiłam się głównie na pielęgnacji włosów i mam parę kosmetyków do pielęgnacji ciała.



Kosmetyki do włosów:
1)Balsam odżywczy do włosów suchych i zniszczonych,poj.  450ml, cena 12,90zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Balsam-odzywczy-wl-suche%2C-zniszczone-Makadamia-i-Karite-Shea/1098
Balsam zawiera naturalny olej z orzechów makadamia i masło shea (karite), dzięki zawartości głównie tych 2 składników, z całą pewnością włosy nawilżą strukturę włosa.




2)Balsam-odżywka do włosów "Drożdże piwne", poj.450ml, cena 12,90zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Balsam-do-wlosow-Drozdze-piwne-BV/1018
Przepięknie pachnie i to nie drożdżami, ale najlepszymi kosmetykami fryzjerskimi. Odżywka ma stymulować włosy do produkcji kolagenu. Kosmetyk ma przeciwdziałać powstawaniu łupieżu. Balsam zawiera witaminy z grupy B, mikroelementy i minerały, ułatwia rozczesywanie włosów, a także zapobiega ich elektryzowaniu się.



3)Maska do włosów osłabionych, zniszczonych, z olejkiem arganowym, poj.200ml, cena 8,90zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/2min.-maska-wl-oslabione%2C-zniszczone-ol-arganowy-BV/1094
Jest to 2 minutowa maska do włosów, która ma wzmocnić głównie osłabione i zniszczone włosy. Maska zawiera płynny jedwab, olej arganowy, olej z pestek moreli,w związku, z czym zdecydowanie wpłynie to regenerację struktury włosów, nawilży je i włosy nie będą się elektryzowały.




4)Balsam do włosów farbowanych "Blask i siła", poj.250ml, cena 9,90zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Balsam-do-wlosow-Blask-i-sila%2C-arnika-i-zielona-herbata-FITO/934
Balsam zawiera zieloną herbatę i arnikę.Zielona herbata ma wzmocnić włosy, nadać im blask i miękkość. Arnika odpowiedzialna jest za odżywienie włosów, regeneracje struktury włosów.
Ładny zapach, który na pewno zachęca do używania tego produktu.




Pielęgnacja ciała:
1)Cukrowy peeling do ciała, poj.100ml, cena 4,90zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Antycellulitowy-cukrowy-scrubpeeling-do-ciala.-Bania-Agafii./83
Jest to peeling antycellulitowy, działa oczyszczająco, ma rozszerzać pory i wspomóc usunąć toksyny z ciała. Peeling zawiera cukier trzcinowy, melisę (te dwa składniki działają oczyszczająco, złuszczająco i zmiękczająco), olej organiczny z rozmarynu (wspomaga usuwanie toksyn i zapobiega powstawaniu cellulitu), różaniec górski i syberyjski żeń-szeń (działają tonizująco i odmładzająco na skórę).




2)Orzeźwiające, Greckie mleczko do ciała, poj.250ml, cena 16,03zł
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Orzezwiajace-Greckie-Mleczko-Do-Ciala-ECOLAB/1386
Mleczko w 98,7% zawiera składniki pochodzenia roślinnego, które ujędrniają i tonizują, posiadają działanie antybakteryjne, przeciwzapalne. Mleczko ma odżywić i nawilżyć skórę ciała, a także mają stymulować syntezę kolagenu. Mleczko zawiera również olej z oliwek, olej z pestek moreli i ekstrakt z granatu.Mleczko ma bardzo ładny zapach, a na skórze nie pozostawia filmu.




3)Organiczny krem do stóp z miętą i cytryną, poj.40ml, cena 2,95zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/BIOLUXE-Krem-do-stop-odswiezajacy-CYTRYNA-I-MIETA/457
Delikatny krem, zapach nie jest intensywny, a takiego oczekiwałam do tego kremu. Mimo wszystko odpowiada mi konsystencja. Zobaczymy, jak się sprawdzi przy dłuższym używaniu.



4)Balsam do nóg Agafii Odmładzający z wyciągiem z żeń-szenia, propolisem i woskiem kwiatowym, poj.75ml, cena 7,82zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Balsam-Agafii-do-stop-Zen-szen%2C-Propolis-i-Wosk-Kwiatowy/553
Balsam zawiera żeń-szeń, wit.E, co ma zregenerować naszą skórę. Propolis łagodzi podrażnienia i przyśpiesza regenerację skóry. Producent wspomina, że krem ma rozjaśniać plamy, przebarwienia, zmniejsza i likwiduje rozstępy, zmarszczki i wypryski. Jestem bardzo ciekawa działania tego kremu.




5)Sól do kąpieli uspokajająca, poj.800g, cena 12,50zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Receptury-Babci-Agafii-Sol-do-kapieli-uspokajajaca/484
Sól zawiera żywicę sosnową, która w kąpieli działa uspokajająco, relaksująco i oczyszczająco na całe ciało.




A teraz czas na maseczki:
1)Ekspresowa maska do twarzy - odświeżająca, poj.100ml, cena 3,90zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Ekspresowa-maseczka-do-twarzy-Odswiezajaca-Bania-Agafii./79
Maska ma działanie odświeżająco-tonizujące, dzięki zawartości mięty. Maska zawiera również: ekstrakty organiczne wiązówki błotnej, irysa syberyjskiego, przewrotnika pospolitego, a zawartość kwasów organicznych i flawonoidów sprawia, że maska ma działanie antyoksydacyjne, nawilżające, a także przeciwzapalne.



2)Nawilżająca egipska , różowa glinka, poj.100ml, cena 5,10zł.
http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/pl/p/Rozowa-glinka-kosmetyczna-egipska-FIT/576
Już ją używałam i jestem z niej bardzo zadowolona. Moja skóra rzeczywiście jest bardziej świeża i  nawilżona. A co najważniejsze nie podrażnia moje skóry. Idealnie nadaje się na lekko opaloną skórę, ponieważ idealnie ją nawilży i złagodzi podrażnienie słońcem.




Tak przedstawiają się moje zakupy w sklepie internetowym http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/. Są to już któreś z kolei zakupy w tym sklepie, więc mogę z czystym sumieniem polecić Wam ten sklep. Na pewno znajdziecie coś dla siebie:)



pozdrawiam,
Angelika

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Recenzja poszczególnych produktów jest już na blogu:)

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać recenzji- zwłaszcza produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mam bardzo negatywne doświadczenia z firmą Bio Ika. Zamówiłam paczkę Pocztą Polską, jednak została ona wysłana kurierem DPD. Nie zamawiam nigdy kuriera, ponieważ rzadko jestem w domu i wolę odbierać przesyłki z pobliskiego Urzędu Pocztowego, zamiast jeździć po magazynach i sortowniach firm kurierskich, które są umiejscowione za miastem. Napisałam więc maila do firmy, jednak nie otrzymałam odpowiedzi. Na drugi dzień wysłałam go ponownie - na inny adres - i również nie otrzymałam odpowiedzi. Kolejnego dnia zadzwoniłam. Pani wyjaśniła mi, że rzadko wysyłają przesyłki pocztą, więc i moja z automatu poszła kurierem i nawet nie zorientowali się o pomyłce, i że sami na tym stracili, bo przesyłka kurierska jest droższa. Nie potrafiła wytłumaczyć, dlaczego nie dostałam odpowiedzi na wiadomość, ale mniejsza z tym. Powiedziałam, że jestem niezadowolona tylko z komunikacji z firmą, ale same kosmetyki bardzo mi odpowiadają... i w tym momencie pani przerwała mi (przerywała zresztą cały czas) i powiedziała, że NIE MUSZĘ KORZYSTAĆ Z ICH SKLEPU, SKORO MI SIĘ NIE PODOBA. DO WIDZENIA. I rzuciła słuchawką. Bardzo profesjonalne podejście do klienta, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, że miałaś tak przykre doświadczenie. Przyznam szczerze, że mnie to się jeszcze nigdy nie przytrafiło z żadnym zamówieniem, zwłaszcza z firmą Kosmetyki ekologiczne(http://kosmetyki-ekologiczne-sklep.com.pl/ ). Dobrze, że chociaż jesteś zadowolona z produktów. A dodatkowo jestem w szoku odnośnie samej rozmowy z Panią przez tel. Zdaję sobie sprawę, że taka sytuacja dystansuje do kolejnych zakupów, ale może warto dać im jeszcze jedną szansę, skoro dobrze oceniasz ich produkty?Trudno mi jest się odnieść do tej sytuacji, bo mnie to nie spotkało. Natomiast jeżeli chodzi o jakość produktów, również uważam je za dobre (oczywiście nie wszystkie ;))Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ja również kilka razy pisałam do nich na maila- nigdy nie odpisywali. Jakis czas temu zmienili www na bioika.pl- strona ciagle mi się zawiesza ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jest mi naprawdę przykro, że jesteś już drugą osobą, która miała te same złe doświadczenia z tą firmą. Mam nadzieję jednak, że nie jest to standardowe postępowanie firmy. Mimo wszystko uważam, że mają wiele produktów godnych uwagi:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Moje doświadczenie z firmą BioIKA z ostatnich dni, pierwszorazowe - dla osób, które czytają skład kosmetyków. Na stronie sklepu, przy części produktów znajduje się podany skład chemiczny preparatu. Spędziłam dosyć dużo czasu analizując składy, ponieważ interesowały mnie konkretne składniki a innych chciałam uniknąć. Zamówiłam dwa szampony i jedną odżywkę. Tylko w przypadku jednego szamponu skład był taki, jak na stronie. Drugi szampon i odżywka mają zupełnie inny skład chemiczny, nawet sprawdzałam, czy otrzymałam prawidłowe zamówienie. Niestety odżywkę muszę komuś oddać, bo zawiera składniki, których nie mogę używać. Szamponu też bym nie zamówiła, gdybym przeczytała etykietę znajdującą się na butelce. Jeżeli macie zwyczaj analizować skład kosmetyków, to zalecam ostrożność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam kupić u nich kilka olejków eterycznych, ale jak przeczytałam bełkot w opisie składu kilku z nich, zaniechałam współpracy. Wysłałam maila ale nie spodziewam się odpowiedzi.
    Przykład - olejek ze strączyńca, na stronie opisany: "Skład INCI: 100% Naturalny olejek Acacia farnesiana". Problem w tym, że Acacia farnesiana to Akacja farnesa (po samej nazwie to widać, nie trzeba być botanikiem), zaś rodzaj Strączyniec to Cassia. Sprawdziłam - olejek eteryczny da się pozyskać z akacji, natomiast ze strączyńca nie.
    Z olejkiem z gruszeczki jest jeszcze zabawniej. Podana nazwa rzekomo łacińska w ogóle nie istnieje w taksonomii. Zatem z jakiej rośliny pozyskany jest olejek?

    Jeśli ktoś nie potrafi zadbać o takie informacje, to nie spodziewam się, aby jego produkty były czymś więcej, niż olejem spożywczym z dodatkiem zapachowym.

    Na ten moment: nie planuję zakupów innymi słowy nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.