Ulubieńcy Czerwca 2015r.

7/05/2015
Kochani,


już minął kolejny miesiąc, nawet nie wiem kiedy... Tyle się u mnie ostatnio dzieje, że nie mam nawet czasu zastanowić się nad tym i wyciągnąć jakieś wnioski na przyszłość. Będę musiała odłożyć to wszystko do czasu, kiedy wyjadę gdzieś na urlop...Wtedy znajdę chwilę, aby wszystko sobie poukładać i być może, dzięki temu powstanie jakiś ciekaw wpis???:)
A tym czasem przechodząc do tematu posta, zajmę się moimi ulubieńcami minionych, czerwcowych dni.


W pierwszej kolejności produkty do pielęgnacji:
1) Produkt 3w1, czyli żel myjący, peeling i maska, firmy Lirene, poj.75ml, cena ok.10zł (sklep Rossman).
Jest to naprawdę bardzo dobry produkt, chociażby ze względu na to, że ma 3 podstawowe warianty niezbędna zwłaszcza podczas kąpieli w wannie. Bardzo często nakładałam ten produkt na twarz, w pierwszej kolejności wmasowywałam go w skórę, następnie pozostawiałam produkt na parę minut. Po jakimś czasie, ponawiałam masaż i po 2 minutach zmywałam produkt z twarzy. Producent zapewnia, że produkt ma działanie wybielające, wprawdzie nie zauważyłam większych zmian, ale drobne przebarwienia trochę jakby zmieniły swoją intensywność. Dobry produkt, który mogę wszystkim polecić. Zawiera wit.C, E, kwas hialuronowy, olejek bawełny.



2)Mleczko do demakijażu, firmy Ziaja, poj.200ml, cena ok.5zł.
Mleczko nie uczula, nie podrażnia, dobrze zmywa makijaż i resztki makijażu, po wstępnym demakijażu. Zawiera w sobie wyciąg z kwiatów nagietka, prowitaminę B5, wit.A i E. Ładnie przy tym pachnie i rzeczywiście nawilża skórę, czego zawsze mi brakowało w mleczkach do demakijażu.
Cena jest naprawdę bardzo atrakcyjna, zwłaszcza, że produkt wystarcza mi na ok.2 miesiące, przy codziennym używaniu.



A teraz 2 kremy, które towarzyszyły mi przez cały ubiegły miesiąc.
3)Krem ochronny półtłusty z wit.A i E, Alantandermoline, poj.50g, cena ok. 6zł.
http://www.aptekagemini.pl/alantandermoline-krem-poltlusty-z-witamina-a-e-50g.html
Jest to mój nieśmiertelny ulubieniec, który zawsze mi towarzyszy kiedy mam problemy skórne. Dzięki temu, że zawiera d-pantenol i alantoinę, działa bardzo delikatnie na skórę. Polecam wszystkim, którzy mają cerę problematyczną.



4)Odżywczy krem-balsam, HydraAdapt, z 24h nawilżeniem, firmy Garnier, poj.50ml, cena ok.10zł.
Bardzo dobry krem pod makijaż, doskonale nawilża skórę i co jest bardzo ważne, nie zapycha porów. Powróciłam do tego kremu, gdy tylko zrobiło się cieplej na zewnątrz, ponieważ produkt wzbogacony jest w olejek kamelii, który idealnie łagodzi ściągniętą skórę. Krem zdecydowanie poprawia stan skóry, a przecież o to nam chodzi kiedy zaczynamy używać dobrego kremu do twarzy. Produkt jest bardzo wydajny, ponieważ ma bardzo zwartą konsystencję. Idealny krem na lato.



5)Dezodorant w sprayu do pielęgnacji i ochrony stóp, firmy FussWohl(dla Rossmana), poj.250ml, cena ok.9zł.
Niestety, nie znalazłam produktu na stronie Rossmana, więc nie mogę Wam  podesłać link, abyście mogli zobaczyć produkt w całej okazałości. Jest to dobry produkt, wprawdzie szału nie ma, ale idealnie odświeża stopy, a producent zapewnia nas, że działa przeciwgrzybicznie. Produkt idealnie nadaje się na lato, zwłaszcza, że krem często jest problematyczny  w użytkowaniu. Kiedy latem zakładamy klapeczki, sandały i inne buty odkrywające stopy, chcemy szybkiego nawilżenia stóp, a przy tym nie chcemy, aby produkt wchodził w reakcję z potem. Taka forma i aplikacja produktu jest idealnym rozwiązaniem.



6)Szampon do włosów, firmy Gliss Kur, poj.400ml, cena ok.9zł (w promocji).
Szampon dobrze wymywa zarówno skórę włosów, jak i też całą długość włosów. Kupiłam wariant "regeneracja i objętość" i jestem z tej wersji bardzo zadowolona. Moja struktura włosów jest gruba i nie potrzebuję produktów, aby podwoić objętość włosów, natomiast bardzo ładnie produkt działa na ich podniesienie. Szampon bardzo ładnie pachnie, a jedyny minus produktu to konsystencja, która jest rzadka. Wolę produkty do pielęgnacji włosów, które są bardziej gęste. Mimo tego małego mankamentu, produkt spełnił swoją funkcję.



A teraz czas na ulubieńców  nie kosmetycznych.
7)Wosk "Champaca Blossom", firmy Yankee Candle, cena 7zł.
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/428-champaca-blossom.html
Cudowny, delikatny zapach pudrowych kwiatów (lilii, magnolii), przypraw takich jak wanilia, goździki, kora cynamonu. Przepiękny zapach lata, świeży i ciepły. Przez cały czerwiec paliłam tylko wosk, ale przymierzam się do zakupu dużej świecy. Polecam tym, którzy lubią ciepłe, kwiatowe zapachy.



8)Czekolada gorzka z solą, firmy Lindt, poj.100g, cena ok.9zł.
Bardzo lubię gorzką czekoladę, a ta z dodatkiem doli jest idealna, Drobinki soli doskonale podkreślają smak gorzkiej czekolady. Jeżeli lubicie eksperymentować ze słodyczami, wypróbujcie ten wariant, na pewno przypadnie Wam do gustu.


9)Czekolada mleczna z karmelizowanymi ziarnami kakao o smaku kakaowym, firmy DasExquisite, dla Rossman, poj.100g, cena ok.5zł.
Czekoladowa rozkosz dla tych, którzy uwielbiają mleczno- kakaowy smak. Dla mnie idealna na każdą okazję i na każdą porę(dnia i nocy). Kiedy ją po raz pierwszy jadłam, zakochałam się w jej kremowej konsystencji. Wolę czekoladę gorzką, ale ta wersja mleczna jest dla mnie idealna.


10)Karob, firmy Batom, poj.250g, cena 7,20zł.
http://www.jemy-naturalnie.pl/pl/p/BIO-Karob-Batom-250g/73
Karob dodaję do różnego rodzaju koktajli, do polewy czekoladowej, do ciast i kremów. Uwielbiam ten czekoladowo-orzechowy jego smak. Polecam tym, którzy lubą czekoladę i chcieliby troszkę zmodyfikować smak używanego kakao. Karob, zawsze kupuję przez internet. Ostatnio robiłam zakupy http://www.jemy-naturalnie.pl/ i jak na razie jestem zarówno z jakości, jak i z asortymentu bardzo zadowolona.



To już wszystkie produktu w moich ulubieńcach Czerwca. Dajcie znak, czy znacie, którykolwiek z moich polecanych i używanych produktów.

życzę Wam udanej niedzieli i do następnego:)
Angelika

1 komentarz:

  1. Uwielbiam czekoladę, pod każdą postacią, ale Lindt z dodatkiem soli nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.