Zakupy w BIO IKA

9/21/2015
Kochani,

jakiś czas temu, przyszła do mnie zamówiona przeze mnie paczka z kosmetykami ekologicznymi ( Sklep ).
Zobaczcie, jakie to cudowności sobie wybrałam:)
W zamówieniu znajdzie się dużo maseczek, balsamy do ciała, sól do kąpieli, kule do kąpieli i wiele ciekawych produktów.




Może zacznę od maseczek:
1. Ekspresowa maseczka do twarzy.Odświeżająca. Z serii: Bania Agafii, poj.100ml, cena 6,40zł.
Znajdziesz ją tutaj  Maseczka
Według opisu na stronie  sklepu  maseczka ma działać odświeżająco i usuwać oznaki zmęczenia na twarzy. Zawiera w sobie m.in.miętę, irysa syberyjskiego, miętę pieprzową, organiczny ekstrakt wiązówki błotnej, która ma również działanie antyoksydacyjne, nawilżające i zapobiega powstawaniu oznak starzenia się skóry.Jestem bardzo ciekawa jej działania:)




2.Niebieska, oczyszczająca maska do twarzy. Z serii: Bania Agafii, poj.100ml, cena 6,39zł.
Znajdziesz ją tutaj Maseczka
Skuteczna ma oczyścić naszą skórę, ściągnąć pory i zmatowić. Bardzo lubię gotowe maseczki, które w swoim składzie zawierają glinki, a ta właśnie  ma ją w swoim składzie. Maseczka zawiera również m.in. ekstrakt z organicznej malwy, otręby owsiane, a także wodę bławatkową. Ten skład brzmi naprawdę zachęcająco:)



3.Odmładzająca maseczka do twarz, na mleku łosia. Z serii: Bania Agafii, poj.100ml, cena 5,20zł.
Znajdziesz ją tutaj Maseczka
Jestem bardzo ciekawa, jak na tę maseczkę zareaguje moja skóra. Maseczka ma za zadanie mocno nawilżyć skórę twarzy, stymulować odnowienie komórek, zwiększyć elastyczność skóry i wyrównać jej kolory. Ciekawie brzmi, a dodatkowo w swoim składzie maseczka ma różeniec górski(działa na elastyczność skóry), morwę białą(tonizuje i wygładza skórę), organiczny biały wosk pszczeli (ma działanie ochronne na skórę i przeciwdziała jej odwodnieniu).



A teraz 2 glinki:
4. Glinka czarna, przeciwtrądzikowa, z ekstraktem z mięty i glistnika. Firmy: Stimul- Kolor, poj.60g, cena 4,90zł.
Znajdziesz ją tutaj Glinka
Wprawdzie ja nie mam trądziku, czy też większych problemów ze skórą, ale lubię maseczki i glinki, które mają za zadanie mocno oczyścić moją skórę. Ta glinka, dzięki zawartości mięty i glistnika, ma właśnie takie działanie.




5.Glinka biała, wybielająca, z ekstraktem z ogórka, Firmy: Stimul-Kolor, poj.60g, cena 4,90zł.
Znajdziesz ją tutaj Glinka
Glinka biała, tzw. kaolin, ma oczyścić naszą skórę z przebarwień, które np. nabyliśmy poprzez opalanie. Mam nadzieję, że ekstrakt z ogórka, który jest zawarty w glince, również zminimalizuje moje przebarwienia.


W zamówieniu znalazły się również 2 kule do kąpieli:
6. Kula do kąpieli, zielona herbata. Firmy: NACOMI, poj.40g, cena 4,70.
Znajdziesz ją tutaj Kula z zieloną herbatą
Kula przecudnie pachnie.Kiedy ją otworzyłam okazało się, że jest już podzielona na 2 części i to jest duży plus. W swoim składzie ma m.in. olej arganowy, masło shea, oraz ekstrakt z zielonej herbaty;)Liczę, że kula spełni moje oczekiwania:)





7.Ręcznie robiona musująca kula do kąpieli, gorąca trufla, firmy: Octagon Group, poj.120g, cena 9,90zł.
Znajdziesz ją tutaj Kula truflowa
Kula pachnie cudownie truflami, czekoladą i wszystkimi słodkościami z czekolady. Myślę, że doznania w takiej czekoladowej kąpieli będą niezapomniane:)



Z takich rzeczy jeszcze do kąpieli, kupiłam sól lawendową.
8. Sól do kąpieli - lawenda, firmy: Organic Shop, poj.250ml, cena 14, 90zł.
Znajdziesz ją tutaj Sól lawendowa
Sól po otwarciu bardziej pachnie mi pomarańczą niż lawendą, ale może nie do końca wyczuwam jej zapach. W opisie użytkowania napisali, że do kąpieli należy wsypać niewielką ilość soli. Mam nadzieję, że ta niewielka ilość wystarczy, aby poczuć zapach i działanie soli. Jak za taką cenę, to trochę za małe opakowanie. Mówią, że za jakość trzeba zapłacić. Jestem bardzo ciekawa, czy to rzeczywiście przełoży się na jakość.


A teraz coś do pielęgnacji ciała:
9. Krem-masło do ciała z olejem arganowym, migdałowym, firmy: Belita&Vitex, poj.300ml, cena 16,90zł.
Znajdziesz go tutaj Balsam do ciała
Krem bardzo ładnie pachnie i szybko się wchłania. Zrobiłam mały test na ręce, więc w sumie to nie jest miarodajne, jak na całym ciele, ale próbę przeszedł pomyślnie ;)Zawiera w sobie również masło shea, masło kokosowe. Jestem ciekawa, czy nie będzie pozostawiał filmu na skórze, którego nie znoszę w tego typu kosmetykach.



10. Mleczko do ciała z wyciągiem z francuskich winogron, firmy Pervoe Reshenie, poj.200ml, cena 15,50zł.
Znajdziesz je tutaj Mleczko do ciała
Mleczko poza wyciągiem z francuskich winogron, ma w swoim składzie masło shea, więc za pewne będzie dobrze nawilżało skórę. Niestety, małego testu tego produktu, jeszcze nie przeprowadziłam, więc jest mi trudno powiedzieć, czy w ogóle pachnie winogronami;/



Do całego zamówienia dorzuciłam jeszcze maskę do włosów.
11. Balsam -odżywka do włosów, wersja: Kefirowa, firmy: Belita&Vitex, poj.450ml, cena 9,90zł.
Znajdziesz ją tutaj Odżywka do włosów
Ładnie pachnie i to nie wcale kefirem, ale jakimiś olejkami, najbardziej to ja wyczuwam kokos. Więc być może jest ona na bazie olejku kokosowego. Kupiłam tę odżywkę, aby zregenerować włosy, nadać im blasku i jak zapewnia producent balsam ma chronić włosy przed ich rozdwajaniem się i łamaniem. Tego moje włosy zdecydowanie po lecie potrzebują :)




12. Cedrowe, odżywcze mydło w płynie, do rąk i ciała, firmy OU Eurobio Lab Tallinn, poj.500ml, cena ok.10zł.
Znajdziesz je tutaj Mydło cedrowe
Już od jakiegoś czasu poszukuję mydła w płynie, które nie wysuszałoby mojej skóry. Postanowiłam wypróbować to mydło cedrowe z BioKosmetyków i ma nadzieję, że się nie zawiodę. W swoim składzie mydło ma m.in. różę daurską, żywicę świerkową, a także zbór 17 syberyjskich ziół. I to właśnie ten zestaw ziół przekonał mnie, abym dokonała tego zakupu. Jeżeli będziecie ciekawi, oczywiście mogę Wam napisać recenzję tego mydła:)






I to już wszystkie dobroci, jakie tym razem zamówiłam. Jeżeli mieliście którykolwiek produkt z w/w, dajcie znak, czy Wam się sprawdziły i ewentualnie, co polecacie.

pozdrawiam,
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.