Kolejna nominacja do Liebster Blog Award

9/20/2015
Witajcie,

po raz kolejny mój blog został nominowany do  Liebster Blog Award.

Za nominację bardzo dziękuję Magdzie z bloga Loczusiowo  :)
Jest mi niezmiernie miło, że nowe osoby czytają mojego bloga, a dzięki temu poznają mnie coraz bardziej.
 Żeby nie zabierać więcej czasu, przejdę do pytań, jakie zadała mi Magda

Pytania:

1. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
Angelikowo : Najchętniej porządkuję mieszkanie,a kiedy już mam wokół siebie porządek, relaksuję się podczas gorącej kąpieli, z maseczką na twarzy, z lampką dobrego, czerwonego wina , słuchając dobrej muzyki. A są też i momenty, gdzie w wolnym czasie gotuję, piekę i oczywiście zajmuję się blogowaniem, a także czytaniem tego, o czym piszą inni blogerzy.
2. Najbardziej szalona lub śmieszna rzecz jaką zrobiłaś?
Angelikowo : Najbardziej szaloną rzeczą jaką zrobiłam to podjęcie decyzji o przeprowadzeniu się do Warszawy. Osoba, z małego miasteczka, którą jestem nie ma pojęcia, jak duże miasto może wpłynąć na nasze życie. Dla mnie ta decyzja była bardzo dobra :)
3. Z jaką sławną osobą chciałabyś się spotkać?
Angelikowo : Nie mam jakiegoś swojego ideału, idola,w świecie osób znanych, więc tym bardziej jest mi trudno wskazać na taką osobę. Natomiast jeżeli miałabym wybrać, byłaby to Dorota Szelągowska, ze względu na to, co robi, jak przeprowadza metamorfozy mieszkań/domów. Chętnie przedyskutowałabym z nią swoje pomysły i rozwiązania. Jeżeli chodzi o mężczyznę, to chętnie spotkałabym się z Piotrem Fronczewskim. Głównie ze względu na jego twórczość i talent aktorski.
4. Pierwsza rzecz, którą robisz po przebudzeniu?
Angelikowo : Różnie, albo idę biegać, albo piję kawę i zabieram się za wszystkie czynności przygotowujące mnie do pracy. Oczywiście wszystko przy muzyce, płynącej z radia:)
5. Twoja ulubiona potrawa z dzieciństwa?
Angelikowo : Leniwe pierogi i kapuśniak :)
6. Ulubiony gatunek muzyczny?
Angelikowo : Na pewno soul, muzyka klasyczna,fado,  niektóre kawałki muzyki pop.Wszystko zależy od nastroju.
7. Jakie kolory dominują w Twojej garderobie?
Angelikowo : Czarny, biały, czerwony, turkus, oberżyna, brąz.
8. Jak opisałabyś siebie w kilku słowach?
Angelikowo : Zorganizowana, dokładna, ambitna, solidna, cierpliwa, zdolna i wierny przyjaciel.
9. O czym był Twój ostatni sen?
Angelikowo : Mój ostatni sen dotyczył jakieś wesela, nie pamiętam, której mojej kuzynki. Brakowało mi tam organizacji, liczone były jakieś pieniądze i to chyba tyle, co pamięta z tego snu. Ale co ten sen oznacza, nie mam pojęcia ;)
10. Na co nigdy byś się nie odważyła?
Angelikowo : Nie wiem, jesteś dość odważna i lubię próbować różnych nowych rzeczy. Może nie wyjechałabym z dnia na dzień do innego kraju za pracą. Uważam, że bez przygotowania i zabezpieczenia chociażby finansowego, taki wyjazd to ogromna odwaga. Znam osoby, które tak zrobiły i dziś zbierają owoce swojej decyzji. A z tym jest różnie.
11. Jakie rady dałabyś osobom, które planują założyć bloga?
Angelikowo : Przede wszystkim, żeby wiedziały o czym chcą pisać, co będzie sprawiało im przyjemność,a nie będą tego traktowali jako obowiązek. Poza tym, żeby nie tracili nadziei, kiedy będą mieli mało wyświetleń, mało komentarzy. Jeżeli ktoś robi coś z pasją i jest przekonany, że to co robi, o czym pisze jest szczere i prawdziwe, to prędzej, czy później osiągnie się swój zamierzony cel. I muszą pamiętać o systematyczności.

A oto moje osoby, które ja nominowałam do Liebster Blog Award :

                                Pytania dla blogerów:

1. Czym się kierowałaś przy zakładaniu swojego bloga?
2. Jakie są Twoje ulubione przekąski, bez których nie możesz się obejść?
3. Czy masz jakieś plany na najbliższy rok? Chodzi o plany zawodowe, prywatne.
4.Co Cię inspiruje do pisania postów?
5.Jaka jest Twoja ulubiona herbata i kawa?
6. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie dnia?
7. Co najczęściej ląduje w Twojej torebce?
8.Twoje ulubione perfumy to?
9. Czy miałabyś jakiś pomysł na Siebie, na swój biznes, gdybyś dziś miała taką możliwość finansową?
10. Czy masz swoje sprawdzone sposoby, aby zregenerować skórę?
11. Z czego jesteś najbardziej dumna?

Kochani, mam nadzieję, że wchodząc, czy to na mojego bloga, czy też na inne, które ja nominowałam zainspirujecie się treścią i tym, z czym chcemy się z Wami podzielić. Pamiętajcie, że każde Wasze wejście na naszego bloga, a przy okazji pozostawienie komentarza, pokazuje nam,że to co robimy ma sens.
Ja w swoim imieniu chciałam podziękować wszystkim moim stałym i nowym czytelnikom, za to, że jesteście ze mną i korzystacie z tego, o czym piszę, co Wam polecam i za to, że po prostu ze mną jesteście:)
Dziękuję:)



ZASADY NOMINACJI:
1.Blog otrzymuje nominację.
2. Bloger odpowiada na swoim blogu na zadane 11 pyt.
3.Bloger nominuje kolejnych 11 blogów ( nie może to być osoba, która nominowała).


pozdrawiam Was serdecznie,
Angelika

6 komentarzy:

  1. ja bardzo dziękuje za nominacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie równie dobra zabawa, jak dla większości blogerów:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dzięki kochana za nominacje postaram się odpowiedzieć na nią jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:) Super, że podjęłaś to wyzwanie:)

      Usuń
  3. Cześć imienniczko :) Ja też uwielbiam leniwe z cukrem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.