Top Secret w wersji eleganckiej,biało - czarnej

9/08/2015
Witajcie,

Dzisiejszy wpis będzie krótki, ale konkretny :) Przyszła właśnie do mnie przesyłka z TopSecret ( http://www.topsecret.pl/  ). Zamówiłam sobie 3 rzeczy, z których jestem naprawdę bardzo zadowolona.



W moim koszyku wylądowały:

1) Biała koszula z długim rękawem, cena 39,99zł. znajdziesz ją tutaj
Przepiękna, elegancka, biała koszula. Z całą pewnością przyda się na spotkania, które teraz mnie czekają.
Na zdjęciu wygląda na bardzo dużą, ale uwierzcie mi, że ta, którą ja kupiłam w rozm.38 leży idealnie. Kupuję ten rozm.dlatego, że numeracja jest trochę zaniżona, a poza tym kobiety z dużym biustem muszą wybierać w tym sklepie właśnie taki rozmiar.





2)Sukienka damska, gładka z paskiem, cena 69,99zł.  znajdziesz ją tutaj
Bardzo porządna sukienka,z podszewką. Sukienka na mnie leży idealnie, jest elegancka i ma ładną fakturę, przyjemną dla skóry. Gorąco polecam!!!!






3)Torebka damska, we wzory, kolor: czarny, cena 79,99zł.  znajdziesz ją tutaj
Torebka jest bardzo elegancka, błyszcząca, z imitacją skóry węża. Myślałam, że będzie troszkę większa, ale i tak jest śliczna. Polecam gorąco, ponieważ samo wykonanie tej torebki warte jest swojej ceny.








Wszystkie te rzeczy kupiłam z przeceny, więc jeżeli Wam się podobają, śpieszcie się, bo zostały już ostatnie sztuki.
Dajcie znak, czy znacie ten sklep i czy kupujecie on-line.


pozdrawiam Was serdecznie i do następnego:)
Angelika

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz miała miękką okładkę może się zmieścić. Ja próbowałam włożyć swoją teczkę i miałam z tym problem. Niestety,z formatem A4 jest problem;/

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.