Dużo nowości z SuperPharmy

9/19/2015
Witacie Kochani,

dziś przychodzę do Was z ogromną porcją nowości z  SuperPharm .
Pojawiło się dużo promocji i oczywiście chętnie z nich skorzystałam. Zobaczcie, co wylądowało w moim zakupowym koszyku:)



1)Zestaw Bourjois'a, Woda miceralna do demakijażu twarzy i oczu, oraz Nawilżający żel pod prysznic. Oba produkty kupiłam za jedyne 11,24zł. Niestety, nie znalazłam już tych produktów na stronie więc ich Wam nie podlinkuję, ale może jeszcze zdążycie w swoich SuperPharm'ach.
Oba produkty mają poj.250ml. Jak za taką cenę, to naprawdę warto:)







2)Woda miceralna do skóry wrażliwej i naczynkowej, firmy Uriage, poj.100ml, cena 8,99zł.
Znajdziesz ją tutaj  Jestem ciekawa jej działania. Słyszałam bardzo dużo, dobrych opinii na jej temat. W związku, z czym sama teraz będę miała okazję się przekonać.




3)Ekspresowe serum do ciała antycellulitowe, firmy Ziaja, poj.270ml,  cena 11,99zł.
Niestety nie znalazłam produktu w sklepie on-line, więc również Wam go nie podlinkują. Z całą pewnością znajdziecie ten produkt jeszcze w sklepie.
Ja wybrałam wersję z forskoliną z pokrzywy, kofeiną, teofiliną, teobrominą, rozmarynem, bluszczem, gorzką pomarańczą i algami. Serum ma zadziałać na cellulit, więc zdam Wam relacje, czy chociaż go zminimalizował. Zdaję sobie sprawę, ze nie pozbędę się go w 100%, ale chociaż będzie mało widoczny. Zobaczymy, muszę dać jemu szansę.




4)Dynamizujący krem-żel do cery zmęczonej i pozbawionej blasku, firmy Garnier, seria HydraAdapt, poj.50ml, cena 9,09zł.
Produkt jest wzbogacony w ekstrakt z cytrusów o właściwościach pobudzających, a więc takich jakie moja skóra potrzebuje, zwłaszcza rano:) Krem-żel ma żelową konsystencję i ma się szybko wchłaniać, a na tym bardzo mi zależy podczas porannego makijażu.




5)Utwardzanie paznokci w ciągu 60min, firmy Sally Hansen, poj.13ml, cena 13,99zł.
Produkt ma za działanie wzmacniające słabe i rozdwajające się paznokcie. Moje po odżywce Eveline, nie mogą przyjść do siebie. Produkt ma formułę żelu akrylowego, która schnie w 60sek i ma chronić paznokcie przed uszkodzeniami. Jestem bardzo ciekawa działania tego żelu:)






6)Zestaw podróżny firmy Life, cena 9,59zł.
Przyda mi się ten zestaw zwłaszcza podczas moich różnych wyjazdów służbowych. W zestawie mamy 2 buteleczki, 1 butelkę z atomizerem i 2 pojemniczki na krem. Dodatkowo do zestawu dołączony jest lejek, Fajna sprawa, polecam Wam gorąco:)


7)Żel pod prysznic, wersja malina&wanilia, firmy 82Sunrises British, poj.500ml, cena ok.12zł.
Przepiękny zapach połączenia wanilii z malinami, w dodatku ten kremowy żel pod prysznic jest produktem wegańskim, co również mnie przekonało do zakupu tego produktu. Żel jest produktem polskim i zawiera naturalne ekstrakty.
Widziałam teraz ten produkt w Carrefour w promocyjnej cenie ok.9zł.




I to już wszystkie dobroci, Jakie udało mi się wczoraj upolować w SuperPharmie. Napiszcie, czy używaliście którykolwiek z powyższych produktów i czy jesteście z nich zadowoleni.

pozdrawiam i życzę udanego weekendu,
Angelika

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.