Prezent od Orange :)

9/05/2015
Moi Drodzy,


ostatnio wymieniałam swój stary telefon, na nową Nokię Lumia 735 i jak na razie jestem z niego zadowolona. Wprawdzie oczekiwałam trochę więcej od tego telefonu, ale nie będę kręciła nosem.
Po jakimś czasie, zadzwonił kurier, że ma dla mnie przesyłkę. Trochę się zdziwiłam, ponieważ ostatnio niczego nie zamawiałam, zwłaszcza przed wyjazdem nad morze. I wiecie,co się okazało? Orange przesłał dla mnie prezent, w ramach podziękowania. Upominek był dodatkiem do oferty, którą wybrałam:) Dostałam od firmy FatBoy'a, a dokładnie uniwersalną ładowarkę do telefonu. Szkoda, że nie mogłam wybrać sobie koloru, ale żółty tez może być:)








Super, bardzo dziękuję Orange, że doceniasz swoich stałych klientów. Cieszy mnie to, że firma zaczyna troszczyć się o tych klientów, którzy są z nimi już długo. Niestety, do tej pory firmy zabiegała tylko o nowych klientów.


A czy Wy dostajecie jakieś prezenty od swoich firm telekomunikacyjnych? Dajcie znak, być, może w przyszłości pomyślę o zmianie operatora :) Być może w innej sieci będzie mi znacznie lepiej. Czekam na Wasze komentarze.


pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego dnia,
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.