Blok na Blogu :)

9/10/2015
Witajcie Kochani,

wczoraj na Instagramie wrzuciłam zdjęcie czekoladowej rozkoszy :) Dziś na blogu, blok czekoladowy w całe okazałości.
Ostatnio mam ochotę na coś dobrego, słodkiego, ale nie ze sklepu. W związku, z czym postanowiłam zrobić blok czekoladowy. Wiem, że jest on bardzo kaloryczny, ale jest cudowny w smaku, przypomina Nutellę, z bardzo dobrą mleczną czekoladą. Jeżeli lubicie takie słodkości, zróbcie sobie sami w domu taki blok, według standardowego przepisu.



Składniki:
250g masła
1 szkl. cukru
3  łyżki kakao
1/4 szkl. wody lub mleka
1 łyżeczka cukru waniliowego (ja zawsze daję więcej ;) )
400g mleka w proszku ( takiego w niebieskiej torebce)
Bakalie według uznania
herbatniki

Masło,cukier,kakao, wodę/mleko, cukier waniliowy łączymy razem i podgrzewamy na gazie. Musimy pamiętać, żeby masy nie zagotować.





 Do mleka w proszku, dodajemy porcjami masę kakaową.


 Kiedy mamy połączone całe mleko, z masą, dodajemy pokruszone herbatniki i bakalie. Ja dodała orzechy i migdały, które wcześniej sparzyłam i drobno posiekałam.







Tak przygotowaną masę, przekładamy do formy wyłożonej folia spożywczą.









Blok musimy włożyć do lodówki, aby masą stężała. Najlepszy jest następnego dnia :)




Blok zrobiłam wczoraj, więc dziś mogę się delektować słodkościami:) A czy Wy znacie ten przepis?Jeżeli macie jakieś fajne propozycje na dobre słodkości, dajcie znak. Chętnie spróbuję Wasze przepisy.Smacznego i dobrego dnia :)

pozdrawiam,
Angelika:)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam czekoladę, więc z chęcią skorzystam z przepisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że blok przypadnie Tobie do gustu i spełni Twoje oczekiwania:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.