Pierwsze rozdanie na blogu!!!

11/15/2015
Kochani,

trochę już tego bloga prowadzę, ale jeszcze nie było u mnie żadnego rozdania. W związku, z czym ogłaszam oficjalnie pierwsze rozdanie na moim blogu:)
Bardzo się cieszę, ponieważ mam dla Was naprawdę bardzo atrakcyjną nagrodę, a są nią:










  1. Szampon odbudowujący,Elseve, L'oreal Paris,poj. 400ml
  2. Krem pod prysznic, Collagen, BingoSPA, poj.300ml
  3. Że pod prysznic, Słodkie migdały i biała glinka, BingoSPA, poj.300ml
  4. Żel pod prysznic, Minerały z Morza Martwego, Pur-erh i magnez, BingoSPA, poj.300ml
  5. Sól do kąpieli z mikroelementami, Owoce tropikalne, BingoSPA, poj.550g
  6. Puder do kąpieli, Ocean Blue, BingoSPA, poj.580g
  7. Ekspresowa maska do twarzy-odświeżająca, Banka Agafi, poj.100ml
  8. Antyperspirant Invisible Black+White, Rexona, poj.150ml
  9. Wosk "Fireside Treats", YankeeCandle
Czas rozdania na blogu:
16.11.2015r. - 13.12.2015r.

Co należy zrobić, aby zdobyć nagrodę?
1. Być obserwatorem mojego bloga i poinformować mnie o tym.
2. Napisać w komentarzu, o czym najbardziej lubisz czytać na blogach i dlaczego? A także, co sprawia, że opisywane kosmetyki na blogach, zachęcają Cię do ich zakupów?
Pod każdym komentarzem dopisz swojego maila.

Co możesz zrobić dodatkowo?
1. Zaobserwować mnie na Instagramie (TU )

WZÓR ZGŁOSZENIA:
1. Obserwuję jako......(wpisz nazwę)
2. Odpowiedź w komentarzu na zadane pytanie
3. Obserwuję na Instagramie, jako....(wpisz nazwę)


Życzę Wszystkim powodzenia!!!! 
Z przesłanych komentarzy, wybiorę ten najbardziej kreatywny i szczery. Przed przystąpieniem do Rozdania, przeczytajcie proszę Regulamin!!!!!


Regulamin
  1.  Nagroda w rozdaniu jest ufundowana przeze mnie. A wszystkie produkty zostały specjalnie zgromadzone na potrzebę tego Rozdania.
  2. Termin ogłoszonego Rozdania obowiązuje od 16.11.2015r. do 13.12.2015r. - włącznie!!!
  3. Każda osoba, które chce wziąć udział w Rozdaniu, musi postąpić według wzoru zgłoszenia, który został przedstawiony.
  4. Nagroda przeznaczona jest dla jeden osoby,a wszelkie koszty związane z przesyłką wygranej ponoszę wyłącznie ja, jako organizator i sponsor Rozdania.
  5. Osoba, która zostanie zwycięzcą zostanie poinformowany w prywatnej wiadomości, pod podanym adresem mailowym. Oficjalnie również osoba, która wygra będzie ogłoszona na moim blogu w ciągu 7 dni, po zakończeniu Rozdania. 
  6. Wszystkie osoby, które podczas Rozdania będą mnie obserwowały, a po zakończonym Rozdaniu usuną mnie z listy obserwatorów, będą blokowane i nie będą miały możliwości wzięcia udziału w kolejnych Rozdaniach na moim blogu. 
  7. Nagroda dotyczy tylko osób mieszkających na terenie Polski.
  8. Jeżeli od osoby, która zostanie przeze mnie wyłoniona i nagrodzona w Rozdaniu,a nie otrzymam  informacji zwrotnej, odnośnie adresu wysyłki i potwierdzeniu udziału w Rozdaniu, będzie uważana za nie biorącą udziału w Rozdaniu. W związku,z czym wyłonię kolejną osobę, która brała udział w Rozdaniu i spełni warunki wzięcia udziału w Rozdaniu.
  9. Informuję, że konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (DZ.U.z 2004 r. Nr 4 poz. z późniejszymi zmianami).

Angelika

13 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako...... Chabrowa Czytelniczka
    2. O czym lubię czytać na blogach. Kocham czytać o pomadkach ochronnych do ust i kremach do rąk. Takie moje dwa uzależnienia. Najbardziej lubię czytać o nich posty napisane jak rankingi. Np. top 10 pomadek czy kremów. Czasami szukam sobie ich w wyszukiwarce :) Co sprawia, że jestem zachęcona do zakupów? Jeśli u kogoś działa cuda to od razu zapalają się lampki w głowie. A u mnie? Skład też gra rolę, no i cena :)
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozdanie!Jak wejdę na laptopa wezmę udział.
    Zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki :*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako Sylwia B
    2. Najbardziej lubię czytać wpisy z nowościami kosmetycznymi. Szukam inspiracji, co ciekawego mogę sobie dokupić. Pozytywna recenzja, widoczne efekty działania kosmetyku zachęcają mnie do kupna.
    3. Nie mam konta na Instagramie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kochana , bardzo chętnie biorę udział i zawalczę o powyższe cudeńka;*

    1. Obserwuję jako Sylwia Kuba
    2. Odpowiedź w komentarzu na zadane pytanie:
    Najbardziej uwielbiam czytać o kosmetykach naturalnych , które ostatnimi miesiącami goszczą u mnie w domku i jestem nimi dogłębnie zachwycona;* Co sprawia że je kupuję , oczywiście pozytywna opinia innych blogerek . Ogólnie bardzo lubię czytać posty kosmetyczne :) Zawsze człowiek odkryję jakąś nowa perełkę;*
    3. Obserwuję na Instagramie, jako Maminelove
    4.E-mail : Mamusioweloveblog@wp.pl
    5.Baner : Maminelove.blogspot.com

    Buzioooole;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rozdanie, wszystkim życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
    2. Najbardziej lubię czytać na blogach recenzje kosmetyków i wyszukiwać w nich perełek, które by się u mnie spisały. Do kupna zachęcają mnie pozytywne recenzje.
    Email: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako Minni.
    2. Lubię czytać w blogach recenzję kosmetyków. Czytam też różne podpowiedzi np. jak wykonać dany trik w makijażu, czy różne zabiegi kosmetyczne. Lubię też przeglądać blogi fotograficzne. Do kupna danego kosmetyku opisanego na blogu zachęca nie tylko pozytywna recenzja, bo dużo takich przeczytałam, ale także czy dany kosmetyk spełni moje oczekiwania, czy ma to "coś" w sobie, że naprawdę warto go zdobyć.
    E-mail; olga8@onet.eu
    3. Obserwuję na Instagramie jako OlgaMimmi.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako Smarowidła Wordpress
    2. Nie będę czarować - najbardziej lubię czytać na blogach informacje dotyczące kosmetyków i szeroko pojętej pielęgnacji i makijażu, głównie interesują mnie nowości, ale nie tylko nowości rynkowe, ale przede wszystkim nowości dla mnie- bardzo lubię poznawać nowe produkty. Ale gdybym miała bardziej sprecyzować to uwielbiam i oderwać się nigdy nie mogę od rzetelnych, szczegółowych recenzji, w których mogę poznać produkt na tyle na ile to możliwe nie mając z nim wcześniej do czynienia. Żadna Pani w drogerii nie powie mi tego co może mi powiedzieć ulubiona blogerka :) A co składnia mnie do zakupów kosmetyków opisywanych na blogach? Przede wszystkim "przywiązuję się" do moich ulubionych blogów i ich autorek, czytam wszystko od deski do deski i wyczekuję nowych wpisów, dzięki temu trochę mogę poznać autorkę, co lubi w produktach kosmetycznych i jak reaguje na dane składniki jej cera, a co za tym idzie szukam wspólnych mianowników z moimi preferencjami i jestem w stanie ocenić czy dany kosmetyk ma szansę się u mnie sprawdzić.
    3.Obserwuję na Instagramie jako franca666

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.