Yankee Candle, czyli kolejna porcja przyjemności.

11/07/2015
Witajcie Kochani,

tak, wiem jestem szalona, ale znacie mnie i wiecie, że nie potrafię się powstrzymać, zwłaszcza kiedy jest dobra okazja. A tą okazją była promocja -20% na zapach miesiąca, w sklepie Goodies.pl . Wiecie, że zazwyczaj świeczki Yankee Candle kupuję tam, są natomiast jeszcze inne sklepy, jak np. Świeczkomania.pl , Świat zapachów , Zapach domu i wiele więcej, gdzie możecie kupić sobie te świece.

autor: ELIASZI 

Ja tym razem postawiłam na akcent mocno świąteczny i zobaczcie, co do mnie przyszło.
Kupiłam jedną dużą świecę i kilka wosków do przetestowania na przyszłość.



1)Cranberry Ice, czyli Żurawinowy Lód , cena za świece 77,60zł.
Świeca ma śliczny zapach żurawiny, ale bardzo przypomina też zapach dobrej gumy balonowej, typu "Donald". Pewnie nie każdy ją pamięta, ale mnie właśnie ten zapach przywołuje dzieciństwo. Jeżeli lubicie słodkie, świeże, owocowe zapachy, to ten będzie idealny dla Was, zwłaszcza, że przepięknie nastraja świątecznie.



A teraz czas na woski. Oczywiście, jak duża świeca, to i też musiałam kupić małe tartaletki dla znajomych na świąteczne prezenty, aby mieli możliwość przetestowania tego zapachu.
Wosk żurawinowy lód również jest w promocji, jako zapach miesiąca i kosztuje 5,60zł. Polecam gorąco:)



Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego ulubionego zapachu Winter Glow . O tak, jest to typowy zapach zimy, czuć w nim choinki, drewno, odrobina zapachu świeżo startej cytryny, a wszystko okraszone zapachem palonego bursztynu. Cena za wosk 7zł.



A teraz bardziej zdecydowany i mocny zapach świąteczny,a mianowicie Red Apple Wreath . Cudowny zapach cynamonu i jabłek, ale nie jest to typowy zapach szarlotki, to wszystko okraszone zapachem goździków, kardamonu, pieprzu i delikatnej woni pomarańczy. Jest to zapach słodko- świeży. A nawet czuję odrobinkę mlecznej czekolady. Zapach jest naprawdę super, polecam!!! Cena 7zł.



Ten wosk to troszkę delikatny zapach, jest to Angel's Wings , czyli Skrzydła Anioła i tak też jest. Czuję w nich zapach perfum, ale nie do końca są to perfumy pudrowe, na pewno znajdziemy w nich nutki słodkich migdałów, wanilii, odrobina piżma i to wszystko wykończone słodką nutą plasterka miodu, posypanego marcepanem.Ładny, delikatny,ale przy tym zdecydowany zapach. Wosk kosztuje 7zł.



Kolejny zapach jest bardzo świeży i śmietankowy, a mianowicie Berry Trifle . I jak sama nazwa mówi są to owoce typu maliny, jagody,truskawki oblane bitą śmietaną. Nie jest to do końca bardzo słodki zapach, ale dzięki świeżości owoców, zmienia się cały charakter zapachu. Cena wosku 7zł.


A teraz coś dla koneserów słodkości:) Kupiła typowo amerykańską słodkość, Vanilla Cupcake , czyli waniliowa babeczka:) Słodka, z dużą ilością lukru, bitej śmietany, porządnej porcji ciasta biszkoptowego i odrobina zapachu cytrusowego, limonki, bądź też cytryny. Ale jest to zdecydowanie zapach 99% wanilii:) Cena wosku 7zł.



Zapach kolejny jest mocny, ponieważ ma w sobie zapach męskich perfum, piżma, cytrusów i zdecydowanie palonego drewna. Zapach Cosy by the Fire to zapach dla mnie, ponieważ uwielbiam twarde, męskie zapachy w świecach. W tym wosku, czuję jeszcze mieszankę cudownych przypraw, które towarzyszą nam nie tylko podczas świąt Bożego Narodzenia. Cena wosku 7zł.



I ostatni już na dziś zapach to Christmas Garland . Wprawdzie już mam ten zapach, ale kupiłam go z myślą o mojej Mamie, której dam go w prezencie, bo ona podobnie jak i ja będzie miała sztuczną choinkę, więc żeby poczuła odrobinę świerku w domu, ten wosk będzie idealny. Jest to typowy zapach świątecznego drzewka, czuję w nim również mocny zapach bursztynu, żywicy, a także drewna. Cena wosku 5,60zł ponieważ ten zapach również jest zapachem miesiąca i na niego przysługuje rabat -20%.



A czy Wy będziecie zaopatrywali się w jakieś woski i świece na te święta? Jacy są Wasi ulubieńcy na te świąteczne dni z firmy Yankee Candle?

pozdrawiam Was serdecznie i do miłego,
Angelika

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa zapachu tej dużej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto w nią zainwestować, bo z całą pewnością się nie zawiedziesz. Jeżeli nie masz takich funduszy, to warto kupić wosk i przekonać się, czy ten zapach przypadnie Tobie do gustu.

      Usuń
  2. Winter Glow mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz możliwość powąchać ten zapach w sklepie z Yankee Candle to ułatwi Tobie zakup. Natomiast jeżeli nie, proponuję zakup wosku. Sama się wtedy przekonasz,czy to jest odpowiednia kompozycja zapachowa dla Ciebie:) Ale Winter Glow jest cudowny i ja wzięłabym go na Twoim miejscu w ciemno:)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa zapachów. Wiele dobrego słyszałam o tych woskach, chyba w końcu je zakupię :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nie tylko woski, ale i też świece, w które warto zainwestować. Natomiast, aby poznać swojego ulubieńca warto na początek kupić wosk:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.