Perfumy i pierwsze rozczarowanie? - nowy zakup z iperfumy.pl

11/12/2015
Kochani,

jak wiecie bardzo kocham perfumy i wszelkie rzeczy, które pięknie pachną. W związku, z tym, że moje zakupy na stronie sklepu iperfumy.pl coraz częściej należą do udanych, postanowiłam dokonać kolejnego zamówienia.


Tym razem, zdecydowałam się na zupełnie inne, mało znane mi marki i linie zapachowe. Jeżeli miałabym podsumować to zamówienie, to mogę powiedzieć, że z zakupionych trzech wód perfumowanych, dwie są w miarę dobre:-(

I tak, pierwsza woda perfumowana to Ungaro Love Kiss , marki Ungaro Emanuel. Kupiłam wodę perfumowaną o poj.90ml, za cenę 78,11zł.
W całej kompozycji zapachowej wyczuwam świeże kwiaty (piwonie, róże, magnolie, frezje), a także czuję palony bursztyn, odrobinę piżma i przyprawy(pieprz, kardamon i cynamon). Ładny kwiatowo - orientalny zapach, ale jak dla mnie mało trwały. Utrzymuje się na mojej skórze ok.2-3h, a to zdecydowanie za mało.



Drugi dobry, ale nie świetny zapach, to Guess by Marciano, poj.100ml, cena 75,17zł. I tu mogę powiedzieć, że jest to zdecydowanie mocniejszy zapach, bardziej orientalny i korzenny. Niestety, nie utrzymuje się na mojej skórze zbyt długo, co jest ogromnym minusem tego zapachu:-( Natomiast jeżeli miałabym opisać ten zapach to znajdziecie w nim piżmo, kardamon, kakao, jaśmin, hibiskus, a także zapach lukrecji. Jeżeli szukacie słodko - orientalnego zapachu, który nie będzie Was przytłaczał przez dłuższy czas, to ten zapach będzie idealny dla Was.



I ostatni, który jak dla mnie jest również mało trwały to Lumiere Noire, Gres, poj.100ml, cena 66zł.
Jest to zapach delikatny, ale przez to, że ma troszkę przydymiony skład ładnie rozprowadza się na skórze. Jest to typowy zapach blisko skórny, czyli taki zapach, który wyczuć go można z niewielkiej odległości. Za pewne jest to dobry zapach do pracy, bo dzięki temu mamy gwarancję, że nie zadusimy kolegów i koleżanek, przebywających w tym samym pomieszczeniu, co my;-) Zdecydowanie w zapachu tych perfum wyczuwam bursztyn, piżmo, palone drewno, wanilię i paczulę. Na mojej skórze jest zaledwie przez 2h :-( Choć muszę przyznać, że buteleczka najbardziej z całej trójki mi się podoba.



Tym razem zakup nie należał do trafionych:-/ Może to wynika z tego, że zdecydowałam się na mało znane marki i samą ich cenę. Kolejnym razem będzie to już inna półka zapachowa, tego jestem pewna. A Wy kupiliście ostatnio perfum, który również okazał się nie wypałem?

pozdrawiam i do następnego,
Angelika:)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.