Zakupowe szaleństwo w ekobieca.pl

11/14/2015
Kochani,

ostatnio trochę poszalałam kiedy robiłam zakupy kosmetyczne on-line :) I trochę głupio jest mi się do tego przyznać, ale lubię robić zakupy w sieci, chyba nawet bardziej niż stacjonarnie;)
No, ale Kochani post ma dotyczyć moich ostatnich zakupów, które zrobiłam na stronie www.ekobieca.pl Podczas zakupów skupiłam się głównie na kolorówce, bo ofertę mają tak bogatą, że żal było z niej nie skorzystać.
A oto moje zakupy:)



1) Korektor rozświetlający do twarzy i pod oczy , firmy Hean, nr 101,Porcelain, poj.9ml, cena 11,99zł.
Korektor bardzo ładnie kryje zarówno niedoskonałości, jak i też sińce pod oczami. Ja mam dość ciemną karnację, ale ten odcień idealnie wpasowuje się w moją skórę. Jeżeli chodzi o zapach, to nie wyczuwam żadnej woni, więc jest w porządku. Ten produkt mogę Wam polecić.



2) Hair Bleach firmy: Jolen, poj.7g/28h, cena 19,99zł,
Hair Bleach, czyli rozjaśniacz do włosów, ale nie tych na głowie, tylko np. wąsik, ramionach, ewentualnie na twarzy. Kupiłam go z zamiarem użycia na mojego wąsika, którego chcę trochę rozjaśnić. Oczywiście poza depilacją ;) Jeszcze go nie używałam, więc nie wiem czy będzie działał. Jeśli chcecie więcej o nim, bądź też jakąś recenzję dajcie znak, w komentarzach.



3) Poczwórne cienie do powiek firmy Revlon, nr 585, Sea Mist Brume Marine, poj.4,8g, cena 8,99zł.
Te cienie to podobno jakaś nowość,a przy okazji załapałam się na promocję to tym bardziej się cieszę, ze je kupiłam. Cienie mają przepiękną pigmentację. Paletka idealnie będzie się nadawała do jesiennego makijażu. Postaram się zrobić jakiś makijaż, tutorial z tą paletką.




4) Błyszczyk do ust , firmy Maybelline, nr 01, Minty Sheer, poj.11,3ml, cena 5,99zł.
Cudownie wygląda na ustach, przyjemnie pachnie i co jest ważne nie czuć mięty, no może bardzo delikatnie. Pozytywne jest też to, że błyszczyk nie skleja ust i nie ma lepkiej konsystencji. Ten produkt również mogę Wam zdecydowanie polecić:)



5) Wypiekane cienie do powiek , firmy Maybelline, nr 05, Carbon Frost, poj.2,5g, cena 8,99zł.
Ładne cienie, w odcieniach brązu, śliwki, ale niestety perłowe. Myślałam, że będą trochę bardziej matowe, ale na pewno idealnie sprawdzą się w makijażu świątecznym, bądź też sylwestrowym.




6) Poczwórne cienie do powiek , firmy Maybelline, nr 120, Violet Femmes, poj.2,5g, cena 8,99zł.
Te cienie są również śliczne i idealnie sprawdzą się przy smoky eyes.



7) Paleta 12 cieni firmy, Freedom Makeup, kolor: Secret Rose, poj.12g, cena 20zł.
Cienie z tym, co jest zawarte na tronie sklepu posiadają formułę HD i jestem bardzo ciekawa tego efektu. Paletka zawiera w sobie cienie satynowe, opalizujące i matowe,a na tym naprawdę bardzo mi zależało. Mam nadzieję, że makijaże z tą paletką będą inspirowały mnie do częstszego sięgania po nią:)




8) Pojedynczy cień do powiek firmy: Catrice, nr 350, Starlight Expresso, poj.2g, cena 11,49zł.
Cień jest bardzo matowy i chciałam go głównie do makijażu codziennego. Cień ma odcień brązu z ciemną śliwką, co bardzo mi się w nim podoba. Oczywiście otwierając opakowanie, musiałam coś zepsuć i jak możecie zauważyć na zdjęciu, w boku już mam ukruszony cień:((BUUU....Zresztą od dłuższego czasu jestem zakochana w cienie Catrice. Firma ma bardzo dużą i dobrą paletę kolorystyczną. Zapewniam Was, że każdy znajdzie w Catrice, odpowiedni cień dla siebie.




9) Róż do policzków firmy Loreal, nr 200, Golden Amber, cena 21,99zł.
Róż zawiera w sobie krzemionkę, micę, talk i nylon, a wykończenie jest ładnie satynowe. Wiecie, co jeszcze mnie urzekło w tym produkcie, zapach, który jest prześlicznie słodki, przypomina mi gumę balonową. Liczę na to, że róż będzie naprawdę długo utrzymywał się na twarzy. Czy polecam ten produkt, o TAK:)



10) Pędzel do cieni , firmy No Name, nr 304, cena 5,99zł.


11) Blending Sponge , firmy Donegal, cena 12,90zł.
Gąbka do nakładania makijażu, jako tańszy odpowiednik Beautyblender'a.



12) Pomadka do ust , firmy Farmona, Sun Balance, SPF25, cena 3,99zł.



Do całego zamówienia dostałam w prezencie przepiękny, zielony pigment firmy Makeup Revolution London. Bardzo z tego tego miejsca dziękuję Ekobieca.pl .


I co jest też dla mnie dużym zaskoczeniem, za całą przesyłkę zapłaciłam jedyne 3,99zł. Zamówienie przyszło w ekspresowym tempie, więc to również duży plus dla sklepu.
A Wy zamawialiście już coś w tym sklepie?Jeśli nie to gorąco go Wam polecam:))))

pozdrawiam,
Angelika

15 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego korektora:)
    Zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest bardzo dobry, ładnie kryje niedoskonałości. Nie kosztuje wiele, więc naprawdę warto spróbować:) Na pewno zobaczę to rozdanie. Zresztą sama przygotowuję konkurs, w związku z ponad 10.000 wyświetleń:) Więc również i Ciebie zapraszam:)

      Usuń
  2. Ohhh ja ostatnio też popłynelam na Kosmetyki z Ameryki. Zawsze czekam aż mają tańsza albo bezpłatna przesyłkę a wtedy szał ;)
    Jestem ciekawa tego rozjaśniacza. Pokaż jak działa, no nie lubię depilować włosów na rękach a mam dość ciemne więc zazwyczaj przy farbowaniu resztka farby blond je pokrywam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, w Kosmetykach z Ameryki sama zawsze popłynę ;) Ale tłumaczę sobie, że winne są promocje;))) Co do tego rozjaśniacza to bardzo chętnie napiszę o nim recenzję (mam nadzieję, że będzie warto:))

      Usuń
  3. Lubię produkty z L'oreala ale tego różu do policzków jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić zbliżenie po aplikacji na dłoni, ale efekt był za słaby. Jak tylko uda mi się zrobić jakiś makijaż z użyciem tego różu, będzie na pewno wpis:)

      Usuń
  4. Na pewno wpadnę na tę stronę i zrobię zakupy, bo są ciekawe rzeczy
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo na stronie znajdziesz wiele, ciekawych rzeczy:)

      Usuń
  5. Udało Ci się upolować wiele cieni w bardzo niskiej cenie. ;] Ciekawi mnie, czy gąbeczka do makijażu dorówna BB. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzam się do napisania posta odnośnie pędzli i akcesoriów do makijażu, w związku, z czym tam również pojawi się ta gąbeczka. Czy na plus, czy na minus to się okaże:)

      Usuń
  6. Ja bardzo mało kupuję przez internet :)
    Bardzo ciekawe produkty :) Nic nie miałam.
    Chętnie obserwuję i zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba się Tobie mój blog. Niebawem zostanie ogłoszony konkurs, do którego już dziś Cię zapraszam:) Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupów w tym sklepie:) Mają naprawdę duży i ciekawy wybór:))

      Usuń
  8. Raz na jakiś czas można poszaleć :D Jestem ciekawa swatchy paletki z Freedom:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.