Sobotni wieczór przy świecach:)

3/07/2015
Kochani,


w końcu upragniony wieczór, po całodziennej bieganinie, pracy i domykaniu wszystkich rozpoczętych zadań.
Lubię takie spokojne wieczory,gdzie mam chwilę dla siebie. Robię sobie wtedy gorącą kąpiel, zawsze z aromatycznymi olejkami i solami,w tle moja ulubiona muzyka,a na twarzy nawilżająca maseczka. Czego chcieć więcej?Czasem jeszcze lampka czerwonego winka i już jestem w pełni szczęśliwa.Dziś wszystko, poza winkiem;)
Postanowiłam, że dziś zrobię sobie manicure, a wybrałam ciemny lakier firmy N.Y.C(New York Color), nr.106.Niestety, ale lakieru już nie znalazłam na stronie http://kosmetykizameryki.pl/index.php, bo zazwyczaj tam kupuję lakiery. Można ten lakier dostać w SuperPharmie.















A Wy jak lubicie spędzać sobotnie wieczory?

pozdrawiam ciepło:)
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.