Niedziela w zdjęciach...trochę czasu ze mną.

2/01/2015
Kochani,

dziś ze względu na duże zaległości i mnóstwo rzeczy, które musiałam zrobić, postanowiłam nie pisać, a pokazać trochę tego, co dziś zrobiłam:)


Dziś rozpoczynam dzień od zielonej herbaty z pigwą (BioActive) i zaległościami w czytaniu blogów i oglądaniu YT.

Uff....jakoś dotarłam z siatkami do domu..Trochę tego się zebrało co??:)
 
Dziś na obiad sandacz i świeży szpinak z czosnkiem, a do tego lampka czerwonego winka.
Wiem, że powinno być białe, ale bardzo lubię czerwone i właśnie takie tylko miałam w domu.


Świece i kominek z woskiem Yankee Candle (wersja Yasmin)
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/104-jasmin-o-polnocy-midnight-jasmine.html


o tak....duuuużo pachnące piany:)

Relaks w wannie obowiązkowy:) Dziś miałam ochotę na kąpiel czekoladową.


Manicure obowiązkowo. Dziś na moich pazurkach króluje biel:D


Skrócone, opiłowane i czekają na wyschnięcie :)


Słodko:) Mniam..mój ulubiony sernik. Dziś z nowego przepisu. Mam nadzieję, że będzie smaczny. 

Takie u mnie zmierzchanie...:)Pięknie...

A Wasza niedziela??Mieliście jakieś ciekawe zajęcia?Czy również tak, jak ja nadrabialiście zaległości z całego tygodnia.

Buziaki dla wszystkich, którzy gonią nawet w wolną niedzielę:)
I wszystkich, którzy przeczytali/obejrzeli ten wpis:)

Angelika

2 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie jest śliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, uwielbiam wschody i zachody słońca, o każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.