Organizacja szminek, pomadek, błyszczyków.

2/01/2015
Moi Kochani,

zawsze miałam problem z przechowywaniem moich szminek. Zawsze kiedy chciałam znaleźć, jakiś konkretny kolor, musiałam nie źle się naszukać w całej mojej kolekcji.
Przeglądając strony na allegro, znalazłam świetny stojaczek na moją kolekcję. Zaczynam się zastanawiać, czy nie dokupić sobie jeszcze jedną sztukę na błyszczyki:)
Cena 26,50 zł plus 10 zł za koszty przesyłki.
Tu znajdziecie ten wspaniały organizator:)
http://allegro.pl/stojak-organizer-na-pomadki-z-plexi-na-kosmetyki-i5026992646.html?source=mlt






A Wy jak przechowujecie swoje szminki??


1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z organizerm. Nie mam tak pokaźnej kolekcji szminek, błyszczyków, więc na razie nie mam problemu ze znalezieniem konkretnego koloru. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.