Dzisiejszy Rossmann...

2/02/2015
Witacie,

dziś po pracy, weszłam do Rossmanna, aby kupić tylko ręcznik papierowy i chusteczki higieniczne.
No niestety, wyszłam z pełną reklamówką:( Jak zawsze, nigdy nie udaje mi się wyjść z jedną lub dwiema rzeczami. Za pewne większość z Was też tak ma;)




Przejdę może teraz do przedstawienia Wam tego, w co się zaopatrzyłam:)

1)Herbata owocowa, aromatyzowana, o smaku jabłka, daktyli i fig. 25 torebek, cena 4,99zł


2) Herbata owocowa -Truskawka/Śmietana, King's Crown, 250g, cena 8,39zł.


3)Pomadka Nivea, Mleko& Miód, 4,8g., cena 5,99zł.


4) Babydream Krem ochronny przed wiatrem i zimnem dla niemowląt i dzieci. Niezawodnie chroni skórę przed zimnem, wiatrem i wilgocią, zawiera olej z avocado i rumianek. 75ml, cena 3,99zł.
Kupiłam go z czystej ciekawości, bo już gdzieś go widziałam na blogu i miał dobre recenzje:)



5) Gruboziarnisty peeling do twarzy, normalizujący; 60ml, cena 7,19zł.


6) Tusz do rzęs, Maybelline the Rocket Volum Express, 9,6ml, cena 18,99zł.


7) Synergen, Antybakteryjny puder kompaktowy, kolor:jasny; nr.04, 9g., cena 6,49zł.




8) Pędzelek do nakładania cieni, Beaty for You, firmy Rossmann, cena 6,99zł.


9) Bransoletka, kolor:niebieski, NANU; cena 16,99zł.


10) Płyn do płukania jamy ustnej bez alkoholu, Colgate, Sensitive Pro-Relief; 400ml, cena: 10,99zł.



11) Pasta do zębów "Parodontax", delikatne wybielanie, 75ml, cena 9,99zł.
Coś ostatnio mam problemy z krwawieniem dziąseł, więc postanowiłam kupić i wypróbować własnie ten rodzaj pasty. Sprawdzimy, czy rzeczywiście spełni swoją rolę.

12) Pasta do zębów "Sensodyne" Complete protection, dla wrażliwych zębów, 75ml, cena 12,99zł.


13) Gruby, elegancki szal. Kolor: czarny, wymiary 70cm x 190cm., cena 19,90zł. Poprzednia cena 39,90zł.
Bardzo miły, ciepły szal,który z pewnością będę zakładała do eleganckiego płaszcza:)




Na koniec przy wyjściu, nie omieszkałam zabrać ze sobą egzemplarz SKARBa :)
Jestem ciekawa,czy  zawartość tym razem, okaże się ciekawą lekturą:)



pozdrawiam serdecznie,
Angelika

3 komentarze:

  1. Same fajne, ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze byłam ciekawa tych herbatek z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są naprawdę nie złe. No i cena również bardzo przystępna:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.