Mój nowy współlokator i zakupy w SuperPharmie.

5/30/2015
Witajcie Kochani,

dziś po pracy odwiedziłam SuperPharme i na chwilkę wpadałam do Carrefour'a, aby kupić mojego nowego współlokatora. Wiem, że to może trochę dziwnie brzmi, ale zaraz zobaczycie o kogo mi chodziło.
Czy Wy też tak macie, że jak wchodzicie -rzekomo- tylko po jedną rzecz do sklepu, wychodzicie z pełnym koszykiem?Hmm....mnie to się zdarza bardzo często, a później przy kasie konsternacja...No nic, wiem, że muszę koniecznie nad tym popracować. Zwłaszcza, że muszę przyoszczędzić ze względu na moje nowe wyzwania jakie sobie postawiłam :) A o tym może kiedyś Wam napiszę, na razie niech to pozostanie moją tajemnicą.

Może zacznę od Carreafour'a i tak poza 4 nie planowanymi poszewkami na poduszki (cena 2,99zł za sztukę), kupiłam mojego nowego lokatora, którym jest piękny, biały storczyk:) (cena 24,99zł).
Od dłuższego czasu zbierałam się do jego zakupu, ale jakoś szkoda mi było pieniędzy. Teraz chcę zainwestować w odżywkę do storczyków, ale to jeszcze moment.
Tak prezentują się moje zdobycze po ostatnich zakupach:)




Mój piękny współlokator:)





W SuperPharmie kupiłam nie wiele, bo 4 lakiery do paznokci, 1 odżywkę do paznokci i olejek do ciała, który był w promocji, przy zakupie powyżej 30zł.
Lakiery do paznokci, które zakupiłam były firmy Life(jest to marka produkowana wyłącznie dla SuperPharmy). Numery lakierów: 65 (piękny zielono-niebieski), 59 (śliczny różowy, ale nie landrynkowy barbi), 03(przecudny czarny), 97(neonowa zieleń). Każdy lakier kupiłam za ok.5zł.









Odżywka również z serii Life, do łamliwych paznokci. Nie wiem, co się ostatnio dzieje z moimi paznokciami, ale strasznie się łamią i naprawdę nie mogę dojść z nimi do ładu. Na jakiś czas muszę rozstać się z moją odżywką Eveline. Trochę sobie o niej poczytała  i podejrzewam, że to ona może mieć wpływ na stan moich paznokci.  Cena odżywki to ok. 12zł.




Przy kasie dowiedziałam się, że mogę skorzystać z promocji, do wyboru miałam olejek do ciała z firmy Evree, za 19zł, bądź też tabletki z beta karotenem za 4,99zł. Wybrałam olejek. Standardowa cena olejku to 39,99zł, za 100ml, więc postanowiła skorzystać i wypróbować go. Olejek do ciała ma za zadanie zredukować cellulit, ujędrnić i wygładzić skórę, napiąć ją i wymodelować, a także zmniejszyć obrzęki. Producent zapewnia nas, że w składzie olejku, nie znajdziemy żadnych parabenów, olejów mineralnych, silikonów, a także parafiny. Stąd też mój wybór padł na ten właśnie olejek. Jeszcze go nie używałam, ale jestem bardzo ciekawa jego działania.




To tyle mojego podsumowania soboty:) A jak wasze plany weekendowe? Macie coś szczególnego w planach?

pozdrawiam ciepło i bardzo się cieszę, że w końcu słońce zaczyna coraz częściej do nas zaglądać przez okna:)
Dobrego dnia:)

Angelika

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny współlokator. Pasuje do Twojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o odżywkę do paznokci to polecam z Golden Rose, czarna diamentowa. Miałam ten sam problem z paznokciami po długotrwałym używaniu 8w1 z Eveline mimo iż na początku dawał mega dobre efekty. Chyba poprostu paznokcie się do nich przyzwyczajają i wtedy traci swoje właściwości i przesusza je strasznie :/ ta z Golden Rose ładnie naprawiła to co stara zniszczyła i paznokcie z powrotem są twarde i się nie rozdwajają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie tej odżywki z Golden Rose, muszę ją wypróbować. Mam wiele lakierów z GR, ale nigdy nie oglądałam się za odżywkami. Muszę nadrobić zaległości. Odżywka z Eveline, naprawdę przestała działać:(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.