Nominacja do Liebster Blog Award

5/31/2015
Kochani,

chciałam w tym miejscu bardzo podziękować za nominację do Liebster Blog Aword, Kakuszce, z bloga http://smarowidla.blog.pl/
W związku, z tym, że nie każdy musi znać zasady tych nominacji, pozwolę sobie przytoczyć je Kakuczka z Twojego bloga:)
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”



A teraz czas na pytania Kakuszki:

Pytania:
1. Bez użycia jakiego kosmetyku pielęgnacyjnego i makijażowego nie wyobrażasz sobie wyjścia z domu?
Zdecydowanie bez krem nawilżającego i bez pomadki(może to być bezbarwna, kolorowa, wszystko jedno).
2. Gdybyś musiała jednym słowem określić swojego bloga, jakie byłoby to słowo?
Codzienność.
3. Czy masz kosmetyczną listę życzeń? Jeśli tak, to zdradź proszę co się na niej znajduje.
Oczywiście, że mam :) Na pierwszym miejscu są to kosmetyki z Maca, na które obecnie mnie nie stać, kolejne to pędzle firmy Zoeva, w dalszej kolejności są to perfumy, ale może marki nie zdradzę ;)
4. Jakie czasopisma/portale czytasz regularnie?
Tak, czytam,jak tylko mój wolny czas mi na to pozwala. 
5.  Czym zajmujesz się zawodowo?
Hmm....to dość osobiste pytanie, ale może odpowiem tak, na co dzień jestem związana zupełnie z inną branżą niż mój blog. Natomiast ze względu na stanowisko, mogę powiedzieć tylko tyle, że związana jestem ze sprzedażą.
6. Czy gdyby prowadzenie bloga mogło zastąpić z powodzeniem Twoja obecną pracę, zdecydowałabyś się poświęcić tylko temu zajęciu?
Za pewne tak. Bardzo lubię mojego bloga, lubię dzielić się na nim swoimi odkryciami, nowościami i eksperymentami. A także życiem codziennym , które ciągle mnie zaskakuje. Gdyby rzeczywiście prowadzenie bloga, w pełni rekompensowało finansowo moje wydatki, zajęłabym się tym na 100%.
7. Co jest największym złodziejem Twojego czasu? Tym pozytywnym i negatywnym.
Pozytywnym złodziejem czasu jest ciągłe poszukiwanie informacji, czy to z dziedziny mojej zawodowej, czy prywatnej ( takie jak gotowanie, kosmetyki, makijaż, stylizacje mieszkania, ubrania itp.). Negatywnym złodziejem czasu jest za krótka doba ;) Mam tyle pomysłów, tyle rzeczy do zrobienia codziennie, ale  brakuje zawsze tych 2-3h dodatkowo,no i oczywiście czasem brakuje sił ;)
8. Jeśli  masz ochotę zrobić sobie domowe SPA, to jak będzie wyglądał Twój rytuał?
Z całą pewnością będzie do wstępna depilacja całego ciała, peeling, długa kąpiel wypełniona różnymi rodzajami soli, olejków nawilżających. Obowiązkowo maseczka na twarz, uprzednio zastosowany peeling, aby skóra przyjęła jak najwięcej dobroczynnych składników z maseczki. Później oczywiście nawilżenie skóry całego ciała dobrym balsamem. A na samym końcu- poza umyciem włosów i nałożeniem maseczki- pedicure i manicure. Wszystko przy dźwiękach znakomitej relaksującej muzyki i moich ukochanych świecach Yankee Candle. 
9. Jakie produkty kosmetyczne znalazłyby się na Twojej liście Top 10?
Zdecydowanie na mojej liście TOP10 znalazłyby się:
1. Krem alantandermoline (niezależnie od wersji)
2. Krem Nivea baby, hipoalergiczny.
3. Lakiery do paznokci (nie mam jakieś ulubionej marki)
4. Baza pod makijaż firmy Ingrid Cosmetics
5. Puder do brwi, firmy Golden Rose
6. Sole do kąpieli (nie ma znaczenia jakiej firmy)
7. Pomadka nawilżająca do ust (najlepiej firmy Nivea - różowa)
8. Peeling z olejem arganowym, firmy Eveline Cosmetics
9. Ziemia egipska, Bikoru
10. Szampon do włosów z jedwabiem, Sleek  Line.
10. Włosy długie, średnie, krótkie? Proste, kręcone? Jakie posiadasz i czy spełniają Twoje oczekiwania?
Obecnie mam włosy średnie, obcięłam je nie dawno, co również pokazałam na jednym z moich wpisów. Włosy mam raczej proste, a jeżeli chodzi o to, czy spełniają moje oczekiwania to powiem, że wszystko zależy od sytuacji, czasem denerwuje mnie w nich to, że na zmianę pogody kręcą mi się z tyłu głowy i po bokach, a wolałabym,aby kręciły się na całej długości. Ale ogólnie jestem z nich zadowolona :)
11. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Trudno jest powiedzieć, bo mam kilka ulubionych blogów, m.in. Kakuszki, która nominowałam mnie http://smarowidla.blog.pl/, ale również lubię Absurdalną, do której również zaglądam http://absurda.blog.pl/
To już wszystkie pytania i odpowiedzi, w związku, z czym dziękuję i zachęcam do odwiedzania nie tylko mojego bloga, ale również tych, o których wspomniałam i do których często zaglądam:)

Moje blogi, które nominuję:

A oto moje pytania:
1.Twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie wyjścia z domu?
2. Jaki lubisz zapach? Chodzi tu o zapachy w kosmetykach, świeczkach, napojach itp.
3. Jaki styl ubioru najbardziej lubisz? Sportowy, elegancki? I dlaczego właśnie taki?
4. W jakim stylu masz urządzone swoje mieszkanie, pokój?
5. Jaki zestaw kosmetyków zabierasz zawsze ze sobą w podróż?
6. Jakiego kosmetyku unikasz zwłaszcza latem kiedy jest bardzo gorąco i dlaczego?
7. Twoje TOP10 ulubionych kosmetyków.
8. Co lubisz najbardziej u siebie podkreślać?Czy są to oczy, włosy, usta, a może inna część ciała i dlaczego właśnie ta część Ciebie?
9. Jak spędzasz najchętniej swój wolny czas?
10. W jaki sposób się motywujesz, kiedy masz trudny okres w swoim życiu?
11. Czego z całą pewnością byś nie kupiła, nawet gdybyś miała dużo pieniędzy? Głównie chodzi o kosmetyki i ubrania.
Pozdrawiam i czekam na Wasze odpowiedzi:)
Angelika

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja również otrzymałam taką nominację. Myślę, że to fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja Tobie również gratuluję:) Świetna zabawa i poznanie innych blogerów:)

      Usuń
  2. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania :) Całkiem niezła integracja 'blogosfery" taka zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakuszka, to ja bardzo Tobie dziękuję za to, że mnie nominowałaś:)Również uważam, że to świetny pomysł i zdecydowanie zbliża blogerów:)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację i przepraszam, że tyle to trwało. Podsyłam link z odpowiedziami na Twoje pytania: http://make-up-miss.blogspot.com/2015/06/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.