Miłe zakończenie Soboty i rozpoczęcie Niedzieli.

5/09/2015
Moi Drodzy,


dziś po pracy postanowiłam upiec kruche ciasto z jabłkami, które mi jeszcze zostały po koktajlowej terapii:)
Jeżeli będziecie zainteresowani przepisem, napiszcie w komentarzu:)
W robieniu ciasta towarzyszyła mi moja ukochana p.Maryla Rodowicz. Zawsze nastraja mnie optymistycznie, więc polecam na chandrę.
https://youtu.be/zRXLvwDILpY









A Wy pieczecie coś  w ten weekend?? Podzielcie się swoimi przepisami, chętnie je wypróbuję:)

pozdrawiam smacznie i pachnąco:)
Angelika

7 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda to ciasto, więc chętnie wypróbowałabym przepis;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze lepiej smakuje:) Na pewno będzie wpis z tym przepisem:) Dodam tylko,że kruszonka jest z płatków owsianych , masła, cukru i cynamonu.

      Usuń
  2. Jeśli będziesz miała chwilę to bardzo poproszę o przepis :) Wygląda smakowicie no i uwielbiam jabłka w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  3. na myśl o szarlotce przechodzą mnie dreszcze....
    może do Twojego ciasta się przekonam, poproszę o przepis. J

    OdpowiedzUsuń
  4. na myśl o szarlotce przechodzą mnie dreszcze....
    może do Twojego ciasta się przekonam, poproszę o przepis. J

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.