Top Secret i nowa dostawa:)

10/27/2015
Witajcie Kochani,


na moim Instagramie znalazły się zdjęcia pojedynczych rzeczy, które kupiłam sobie w Top Secret i właśnie dziś chciałam Wam je pokazać. Wiem, że nie wszyscy mają konto na Instagram, więc ten wpis jest również, a może i przede wszystkim dla Was:)




Ostatnio bardzo mi się zachciało lakierowanej, eleganckiej torebki, ale takiej nietuzinkowej. Wszędzie w sklepach, gdzie tylko mogłam rozglądałam się z torebką, która od razu wpadnie mi w oko. A tym czasem, w moim jednym z ulubionych sklepów on-line Top Secret , znalazłam tą, która od razu przypadła mi do gustu.
Torebka jest w kolorze niebieskim( pokusiłabym się, że w kolorze indygo:-)), ma złoty długi łańcuszek i jak dla mnie jest cudowna:). Idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia, czy to na kolację, czy do kina. Jak dla mnie jest rewelacyjna i dodatkowym jej plusem było to, że kosztowała zaledwie 29,99zł.




Jak torebka to i okulary:-D I tu upolowałam 2 pary.
Czarne okulary , które mają bardzo ładny akcent z boku,a są to 2 ćwieki. Są naprawdę ładne. A  cena 9,99zł.



Drugie są w kolorze lavendy, ale już nie widziałam ich na stronie, więc nie mogę ich Wam podlinkować. Okulary mają złote wykończenia, co dodaje im elegancji. Cena również 9,99zł.




Do zamówienia dorzuciłam jeszcze szal, bransoletkę i buty,a także 2 sukienki.

Szal ma przepiękny, zielony kolor, który idealnie pasuje do moich czarnych i brązowych płaszczów. Cena 9,99zł.


Bransoletka elegancka, gustowna i bardzo ładnie wygląda na ręce. Cena również 9,99zł.



Na te sandałki polowałam już tego lata, ale wydawały mi się trochę za drogie. I bardzo dobrze, że na nie poczekałam, bo cena za ten model to 29,99zł, przecenione z 99zł. Sandałki są w kolorze brązowym, zapięcie mają z tyłu (mają suwak), a ja je mam w rozm.36:)



Na koniec dwie sukienki, które bardzo przypadły mi do gustu, kiedy je tylko zobaczyłam na zdjęciach.
Pierwsza z nich to czarna sukienka z wzorami . Ładnie na mnie leży, nadaje się zarówno do pracy, jak i też na wieczorne wyjście do restauracji. Trzeba pamiętać, że jest dość gruba, więc będzie nadawała się na chłodniejsze dni. Cena za sukienkę to 19,99zł, Ja ją mam w rozm. M i jest idealna.




Druga z kolei, to jasnoszara, sportowa sukienka , która będzie nadawała się do noszenia na co dzień, jak i też do pracy. Pomimo tego, że jest sportowa, to ma w sobie coś z elegancji. Z tyłu jest zapisana na mały zameczek, który również stanowi element dekoracji. Ciepła, z długimi rękawkami, a przy tym cenowo bardzo atrakcyjna,bo zapłaciłam za nią 29,99zł.



W prezencie za zamówienie dostałam bon z 10% kodem rabatowym na zakupy w Dauglas, ale pewnie z niego nie skorzystam ;/


I to już wszystkie skarby, jakie udało mi się tym razem upolować w sklepie Top Secret. A Wy lubicie ten sklep? Macie jakieś rzeczy z tego sklepu? A może macie jakieś fajne sklepy internetowe, godne uwagi? Jeśli tak to podeślijcie mi link, chętnie zobaczę Waszą propozycję.

pozdrawiam,
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.