Powerlook - nowa dostawa

10/24/2015
Witajcie Kochani,


jakiś czas temu zrobiłam zamówienie na Powerlook , w którym można znaleźć naprawdę ciekawe produkty do ciała, do włosów,a także sklep ma w ofercie akcesoria kosmetyczne.
Ja zamówiłam parę drobiazgów i na pewno dam Wam znak, czy te kosmetyki sprawdziły się i czy je w ogóle polecam.




Oto moje zamówienie:
1) Serum na wzrost rzęs i brwi firmy Delia, poj.7ml, cena 13,36zł
Od dłuższego czasu szukam dobrego, ale i też nie drogiego serum do brwi. Mam nadzieję, że to serum chociaż troszkę spełni swoją funkcję. Serum według producenta ma:

  • wzmocnić rzęsy i brwi,
  • przyśpieszyć ich wzrost
  • zagęścić
  • pogrubić
Jestem bardzo ciekawa, czy ten produkt będzie tak dobry, jak zapewnia producent.




2) Korektor pod oczy żółty-rozświetlający, firmy Delia, poj.10ml, cena 8,45zł.
Już sprawdzałam na ręce i powiem szczerze, że jeżeli tak pięknie rozświetla jak na teście, to będzie mój ulubieniec:) Korektor można również używać pod łukiem brwiowym, co stanowi dodatkową korzyść. Za taką cenę, warto było kupić ten produkt. 



3) Silnie regenerujący olejek arganowy, firmy Scandic Lady SPA, poj.50ml, cena 19,65zł.
Olejku nie ma już w tym sklepie, więc nie podlinkuję go Wam, ale możecie go kupić również TU
Olejek przepięknie pachnie i ma w sobie nie tylko olejek arganowy, ale również olej z pestek winogron, jojobę i kiełki pszenicy. Idealny skład dla mojej kuracji olejami.




4) Pędzel do konturowania twarzy  nr T12, firmy Tamaro, cena 7,67zł.



5) Pędzel do podkładów i korektorów nr T13, firmy Tamaro, cena 11,56zł.




6) Pędzel do brwi nr T50, firmy Tamaro, cena 3,06zł.
Ja oczywiście kupiłam sobie dwa, tak na wszelki wypadek ;-)



Wszystkie pędzle są z włosia syntetycznego, ale jakość jest dla mnie zadowalająca:-)

7) Profesjonalna miseczka do mieszania farb do włosów, firmy Inebrya, cena 7,95zł.
Nie wiem, jak Wy, ale mnie bardzo często zdarza się farbować włosy w domu. W związku, z tym zawsze potrzebna jest mi jakaś miseczka do rozmieszania farby. Postanowiłam zainwestować w prawdziwą dużą miskę, dzięki której będę mogła to robić bez wyrzutów sumienia,że ją zniszczę. Dodatkowo cena też jest bardzo przystępna:)




8) Rękawiczki jednorazowe, lateksowe, bezpudrowe rozm.S, firmy Doman, 100szt., cena 15,25zł.
Te, które zawsze kupuję są z pudrem, co bardzo mi przeszkadza, natomiast te będą idealne.



Dajcie mi znak czy znacie sklep Powerlook i czy mieliście jakiś produkt, który ja kupiłam, Jestem ciekawa, czy te produkty sprawdzą się. Na pewno z pędzli jestem zadowolona, natomiast nie wiem, co z resztą, dam Wam znak.


pozdrawiam serdecznie,
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.