Nowości perfumowe na jesień

10/03/2015
Kochani,


ostatnio poczyniłam zakupy w sklepie Iperfumy . Mam ostatnio ochotę na coś innego niż do tej pory, a do tych zapachów przymierzałam się od jakiegoś czasu. Perfumy zamówiłam sobie przez internet, a odebrałam sobie już osobiście w Warszawie, przy ul.Pańskiej 96/203. Bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza dla osób, które mieszkają w Warszawie:-) Dostałam ogromną torbę i zamówione gratisy, które również dołożyłam sobie do zamówienia.




Mój wybór padł w pierwszej kolejności na moją ukochaną Lolitę Lempicką.

1)Lolita Lempicka "Le Premier Parfum", zestaw upominkowy I., 155,11zł.
Zestaw Lolity Lempickiej składał się z wody perfumowanej 100ml i kremu do ciała, również 100ml. Woda perfumowana Le Premier Parfum ma przepiękny zapach, w którym wyczuwam m.in śliczną woń piżma, wanilii, lukrecji, bursztynu. Jest to ciepły, ale mocno zdecydowany zapach i na pewno nie każdemu przypadnie do gustu. I dodatkowo ta śliczna buteleczka:) Jak tu nie kochać Lolitę za jej oryginalność i kunszt. W zestawie jest również krem do ciała, co zdecydowanie przedłuży zapach na mojej skórze. Pudełko jest dość spore i na pewno do czegoś je wykorzystam, ale będę musiała je czymś ładnym okleić:)








2)Burberry 'Weekend for Women", poj.100ml, cena 105, 48zł.
Perfum Burberry już kiedyś miałam, była to wprawdzie inna wersja, ale również pięknie pachniała jak ta. Ten zapach jest specyficzny, na pewno jest to mocny zapach z nutką ciepłej żywicy, piżma i gorzkich cytrusów. Przez to, że Weekend for Women zawiera w sobie zapachy męskie, należy do zapachów twardych. Ja jeszcze w ich zapachu wyczuwam odrobinę słodkich migdałów i zapach bursztynu. Piękny i na pewno nie dla każdego. Tę wodę perfumowaną kupiłam w wersji testera i uwierzcie mi, niczym się nie różni od zwykłego flakonika.






3)Britney Spears "Fantasy Midnight", poj.100ml, cena 78,54zł.
Perfumy Fantasy Midnight są znacznie słodsze od pozostałych 2 zapachów, które sobie zamówiłam. W tej wersji Britney Spears wyczuwam pomarańczę, lukrecję, jabłko, wanilię, malinę, a także delikatny zapach ciepłego mleka z miodem i cynamonem. Tak,jest to zdecydowanie słodki, wymagający zapach. I tu również mamy przepiękną buteleczkę, która ładnie będzie wyglądała na mojej toaletce;)







Do całego zamówienie dorzuciłam sobie:


4) Liftingujący krem na dzień, do skóry normalnej i mieszanej, firmy Vichy, poj.3ml za 0zł.



5) Jedwabisty olejek w kremie, firmy L'oreal, poj. 10ml, za 0zł.




Wszystkie zapachy, które zamówiłam to oczywiście wody perfumowane, które zawsze kupuję ze względu na to, że są znacznie trwalsze od wód toaletowych.
A czy Wy macie już wybrane swoje zapachy na jesień? Znacie w ogóle sklep Iperfumy ? Jestem ciekawa, czy jesteście zadowoleni z zakupów w tym sklepie.
Pamiętajcie, że zapachy, które podobają się mnie nie muszą podobać się Wam. Najlepiej będzie, jak pójdziecie do jakiejkolwiek perfumerii i sami sprawdzicie proponowane przeze mnie zapachy, a później dokonacie zakupu.


pozdrawiam Was ciepło i do następnego:)
Angelika

3 komentarze:

  1. ciekawa jestem tych perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do sklepu iperfumy mam szczególny sentyment, bo to jedyny sklep, w którym udało mi się znaleźć perfumy Minotaur Paloma Picasso dla mojego męża. Zapach już dawno chyba wycofany i bardzo ciężko go dostać, a to jego ulubiony :) Poza tym wybór przeogromny i przystępne ceny. Bardzo mnie zaciekawiłaś opisem zapachu Weekend for Women - muszę go gdzieś niuchnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.