Maszyna do lodów i gofrownica - moje nowe sprzęty do kuchni.

10/28/2015
Kochani,


do zakupu maszyny do lodów, przymierzałam się już od roku. W związku, z czym postanowiłam zrealizować swoje marzenie o posiadaniu dobrej maszyny do lodów. Dziś mamy naprawdę duży wybór tego typu sprzętów, z różnymi funkcjami, o różnej wielkości i pojemności. Ja postanowiłam zrobić zakupu na stronie sklepu, do którego mam zaufanie i padło na Mall.pl . Dobry sklep, z dobrymi cenami i za przesyłkę nie musiałam nic płacić:-) No dobrze, przechodząc do tematu mojego zamówienia, dodam tylko, że oprócz maszyny do lodów, kupiłam również gofrownicę, z której nie bardzo jestem zadowolona:(



Moja maszyna do lodów to model GZ 151 firmy Guzzanti. Za maszynę zapłaciłam 139zł. Maszyna do lodów robi lody w 30min. W instrukcji obsługi, znajdują się również przykładowe przepisy na domowe lody. Jeden z nich już wypróbowałam:) Zrobiłam pierwsze, domowe lody waniliowe, z prawdziwym ekstraktem waniliowym. Lody są rewelacyjne. Trzeba tylko pamiętać, że maszynę, w której te lody będą robione, trzeba wcześniej włożyć do zamrażalnika, na co najmniej 18h. Mogę Wam polecić ten sprzęt, jest naprawdę dobry.




Natomiast, w przypadku gofrownicy jestem rozczarowana. Wprawdzie koszt tego sprzętu to 43zł, ale żałuję, że nie wzięłam innego modelu, z głębszymi wgłębieniami. Zdecydowałam się na model AD 3021, firmy Adler. Nie jestem z niej zadowolona, ponieważ ciasto, które umieszczamy w maszynie zalewa elementy, które trudno umyć. Dodatkowo, gofry wychodzą  jakieś spłaszczone i nie przypominają tych, które znamy chociażby z nadmorskich sklepików z goframi i lodami:-( I z tego zakupu nie jestem zadowolona.




A czy Wy robicie lody w domu? Może macie jakieś swoje sprawdzone przepisy? Bardzo lubię lody jogurtowe i takie też będę niebawem robiła w swoje maszynie:)

pozdrawiam,
Angelika

7 komentarzy:

  1. Gdybym miała maszynę do lodów to codziennie by chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja gdybym miała więcej czasu, z całą pewnością wymyślałabym co chwilę nowe kompozycje smakowe:) Warto odłożyć sobie pieniądze i zainwestować w ten sprzęt, bo naprawdę warto:)

      Usuń
  2. O przydałaby mi się taka maszyna do lodów, bo uwielbiam lody. Na razie mam maszynę do robienia waty cukrowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą, którą ja kupiłam:) Jak na razie sprawdza się idealnie, a lody z niej są po prostu smaczne:)))Jestem ciekawa,czy Ty z tej maszyny do robienia waty cukrowej jesteś zadowolona?

      Usuń
  3. miaam maszyne do lodow i ja sprzedalam na pchlim targu za 7€ :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to szkoda, że ją sprzedałaś, ale miałaś pewnie swoje powody. Taka maszyna,to naprawdę dobra rzecz. Przynajmniej wiem, co w tych lodach się znajduje i już na pewno nie kupię żadnych lodów w pudelku.

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.