Perfumy i odświeżacze do pomieszczeń

6/25/2015
Kochani,

kupiłam ostatnio w Realu dwie butelki perfum/odświeżaczy do pomieszczeń.


Jeden z nich jest przeznaczony do pomieszczeń i samochodu. Perfumy nazywają się "Zanzibar" i pachną przecudnie. Perfumy są firmy Pachnąca Szafa.Za 50ml zapłaciłam 15,14zł. W zapachu tych perfum wyczuwamy cytrusy, cynamon, liście limonki i naprawdę są ładne. Nie wiem jeszcze ja z ich trwałością, ale na pewno na chwilowe odświeżenie powietrza nadają się idealnie.



Drugi zapach to odświeżacz do szaf z naturalnym olejkiem goździkowym.Zapach troszkę męski, ale zdecydowany w swojej podstawie, Czuć w nim kadzidło, odrobinę cytryny, kory dębu, a także goździki. Odświeżacz jest również z Pachnącej Szafy, Za 50ml zapłaciłam 13,51zł.
Co do jakości i długości utrzymania się zapachu w szafie, również nie jestem w stanie stwierdzić.




Będę robiła test w sobotę i jak będę miała chwilę, to zrobię Wam recenzję tych 2 produktów.


Jestem ciekawa, czy Wy znacie te produkty? Macie swoje ulubione perfumy, albo odświeżacze powietrza? Dajcie znak, chętnie wypróbuje polecane produkty.


pozdrawiam,
Angelika

1 komentarz:

  1. Mój narzeczony jest wielkim fanem zapachu zanzibar i poupychał saszetki z tej serii w szafie i samochodzie,ale dyskretnie je stopniowo usuwałam, bo mi ten zapach zupełnie nie podchodzi, zbyt ciężki jak dla mnie. Ale ogólnie wszelkie tego typu gadżety zapachowe bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.