Minti Shop...nowa dostawa:)

6/27/2015
Witajcie Kochani,

wczoraj przyszła do mnie mała paczuszka z Minti Shop (http://mintishop.pl/).





Znalazłam w niej między innymi takie dobroci jak:

1)Bazę matującą, Catrice, Prime and fine anti-shine, 30ml, za 18,99zł.
Baza ma minimalizować błyszczenie się i optycznie redukować widoczność porów. Jestem ciekawa, czy spełni swoją funkcję.




2)Puder brązujący, Hean, puder prasowany, naturalna opalenizna, 17g, 12,99zł.
Pierwsza rzecz, jaka rzuca się po otwarciu wieczka, to przepiękny zapach. Troszkę przypominający krem Nivea:)






3)Zestaw do konturowania(róż, bronzer i rozświetlacz), Makeup Rewolution, Flush, 11g, 17,50zł.




4)Eyeliner w kredce, Hypocrisy Baddest Blue, Makeup Rewolution, 5zł.
Przepiękny, letni kolor. Z całą pewnością nadający się na plażę:)




5)Kosmetyczka, BarryM, czarno-różowa, cena 19,90zł,
Inspirowana latami 80-tymi. Pojemna, ładna i na pewno znajdzie swoje miejsce, w mojej torebce:)



Polecam Wam ten sklep.Do każdego zamówienia, firma dorzuca krówki, w papierkach z logo firmy. Bardzo miły gest z ich strony:) Zawsze znajdę ciekawe rzeczy, a już na pewno mają duży wybór pędzi do makijażu i mój kolejny zakup będzie w większości składał się z pędzli:)


pozdrawiam,
Angelika


2 komentarze:

  1. Kusi mnie ten zestaw do konturowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielka fanką cocolita.pl, ale na pewno do mintishop też zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.