Nowa kampania Streetcom i udane zakupy we Frisco :)))

4/18/2016
Witajcie Kochani,


w związku, z tym, że zostałam ostatnio zaproszona do wzięcia udziału w kampanii zorganizowanej przez Streetcom.pl , przy współpracy ze sklepem Frisco.pl , postanowiłam Wam trochę więcej o niej opowiedzieć. Jak większość z Was, którzy regularnie czytają mojego bloga, bądź też śledzą mnie na Instagramie, wie o tym, że jako ambasadorka firmy Streetcom często jestem zapraszana do wzięcia udziału, w różnych kampaniach marketingowych. Może na początek w kwestii wyjaśnienia, co to w ogóle za firma i na czym polega bycie ambasadorem?
Streetcom jest firmą prowadzącą kampanie marketingowe. które mają za zadanie przybliżyć nam produkty danej marki, zapoznać z ofertą firmy, jak i również z samą firmą. Dodam również, że każdy może się zarejestrować w Streetcom i jeżeli będziecie spełniali określone kryteria, zostaniecie zaproszeni do wzięcia udziału w kampanii. Myślę, że to dobra opcja dla każdego, bo nic nie tracicie, a możecie wręcz zyskać. Jeżeli zostaniecie zaproszeni do danej kampanii. otrzymujecie tzw. Paczkę Ambasadora/Ambasadorki, w której znajdziecie produkty, bądź też produkt, który możecie sobie przetestować, rozdać znajomym, czy też rodzinie. Wszystko jest oczywiście za darmo, ale warunek jest jeden tych produktów nie można ( a raczej byłoby to głupie) sprzedawać. Wzięcie udziału w takiej kampanii, polega na tym, aby każdą przeprowadzoną rozmowę zaraportować na stronie Streetcom.pl . I na tym polega "współpraca", przy kampanii marketingowej. Prawda, że jest to bardzo ciekawa i dobra forma poznania nowych produktów?? Ja uważam, że tak, bo dzięki Streetcom poznałam bardzo wiele produktów, po które z całą pewnością w sklepie sama bym nie sięgnęła, z różnych powodów. Ważne jest, abyście podczas testowania produktów, byli szczerzy i rzetelnie wypełniali swoje zadania. Ale co jest też ważne, to to, że można wziąć udział w kampanii bez udziału produktu, który otrzymujemy w Paczce Ambasadorki. I tak też było w przypadku kampanii Frisco.pl . Otrzymałam od firmy bon w wysokości 50zł, na zakupy w tym sklepie.
Teraz może troszkę o zasadach całej tej kampanii:

1. Zrobić zakupy w sklepie Frisco.pl
2. Spotkać się ze znajomymi i opowiedzieć im o zrobionych zakupach w tym sklepie, a także podzielić się tą opinią na stronie www.frisco.pl
3. Przesłać znajomym ulotkę ze zniżką (20zł) na zakupy w sklepie

Firma zachęca również do wzięcia udziału w konkursie online "Dodatkowy czas dla Ciebie", gdzie mogę zrobić zdjęcia zakupów, oraz tego jak wykorzystałam zaoszczędzony czas i opublikować je za pomocą systemu Streetcom. Nagrodą w konkursie są oczywiście rabaty na kolejne zakupy:)
Bardzo dobrze firma to rozegrała, bo np.przy zamówieniu powyżej 300zł (250zł po odjęciu bonu z kampanii), otrzymujemy gwarancję bezpłatnej dostawy na kolejne trzy zamówienia. Ja dokonałam takiego zamówienia powyżej 300zł i mam nadzieję,że ta bezpłatna dostawa będzie;))
A teraz podsumowując całe moje zamówienie:) Jestem bardzo zadowolona z jakości tych produktów. Warzywa i owoce są pakowane osobno, na styropianowych tacka i w przezroczyste folie, więc od razu widzimy, jak dany produkt wygląda. Jeżeli zamawiacie świeże ryby, to będziecie mieli je zapakowane próżniowo,co również stanowi dodatkowy atut i gwarancję jakości. Sklep ma naprawdę duży wybór produktów, zarówno tych spożywczych, jak i też chemicznych. Na stronie jest intuicyjna wyszukiwarka, dzięki której w łatwy sposób odnajdziecie produkt, który szukacie.
Kiedy skończycie już swoje zamówienie, sami dokonujecie wyboru terminu i godziny dostawy. To również jest bardzo dobra opcja.Tu mnie troszkę zawiódł kurier, ponieważ miałam umówiny przedział godzinowy od 10.00 do 11.00 moje dostawy, a kurier już był po 9.00. I wkurzyło mnie to,że nawet nie zadzwonił,żeby zapytać czy może przyjechać wcześniej. Fakt, byłam w tym czasie w domu, ale mogłam gdzieś wyjść, albo dopiero wrócić do domu, więc to nie zwalnia kuriera z obowiązku, poinformowania mnie, że jest możliwość dostarczenia zamówienia wcześniej. W sumie po to jest ta usługa wyboru poszczególnego terminu i godziny, żeby dostosować się do preferencji i życzeń klienta. I to nie chodzi o to, że przesadzam, czy też czepiam się biednego kuriera, ale jeżeli na coś się umawiamy to dotrzymujmy danych ustaleń. Zresztą krótka informacja, czy też pytanie podczas rozmowy telefonicznej, na pewno nie sprawiłaby kłopotu. Powiem Wam ciekawostkę, co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło, a mianowicie kiedy napisałam opinię odnośnie mojego zamówienia i niemiłej sytuacji z kurierem, firma napisała do mnie maila.
Poniżej treść maila, bo myślę, że warto o tym również wspomnieć:


Dzień dobry, dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie naszej ankiety. Priorytetem naszej firmy jest zadowolenie Klientów, dlatego każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby poprawić jakość oferowanych przez nas usług. Pani opinia umożliwia nam weryfikowanie błędów oraz ich eliminację, dlatego każda informacja z Pani strony jest dla nas bardzo cenna.Nie pozostajemy obojętni wobec Pani uwag oraz spostrzeżeń dotyczących asortymentu, obsługi, funkcjonowania strony. Jeżeli chodzi o wcześniejszy przyjazd kierowcy to przepraszamy za sytuację. Powinien wcześniej zadzwonić i zapytać, czy istnieje możliwość wcześniejszego dostarczenia zamówienia. W ramach rekompensaty został wygenerowany dla Pani voucher na kwotę 10zł, ważny do dnia 14-05-2016r.W przypadku pojawiających się pytań pozostajemy do dyspozycji.Pozdrawiamy--Zespół Biura Obsługi Klientatel. (022) 331 50 00frisco@frisco.pl


Takie podejście do klienta bardzo mi odpowiada i przyznam szczerze, że kiedy otrzymałam tę wiadomość, poczułam się prawdziwym klientem, a nie kolejnym numerkiem do kasy. I można byłoby powiedzieć, e tam dla głupich 10zł warto było pisać? Odpowiem w ten sposób, pisząc opinię, wcale nie myślałam, że po pierwsze sklep na to zareaguje,po drugie, że w ogóle przeproszą, a po trzecie, że przekażą mi jakikolwiek voucher, z jakąkolwiek sumą, w ramach przeprosin. I to jest kolejne dla mnie zaskoczenie, zwłaszcza, że incydent z kurierem nie miał większego wpływu na moją opinię odnośnie zamówienia i jakości produktów. Mimo wszystko sklep zachował się naprawdę na poziomie. BRAWO FRISCO!!!!!

A oto kilka fotek, które udało mi się zrobić, zaraz po przyjeździe kuriera z moim zamówieniem:)













Podsumowując udział w kampanii Frisco. Jestem bardzo z niej zadowolona, zarówno z samego udziału w niej, jak i też z samego zamówienia. Jeżeli lubicie zamawiać online, jeżeli nie macie czasu na robienie większych zakupów, bądź też nie macie możliwości zrobienia większych zakupów stacjonarnie, bo nie macie np. samochodu, z cała odpowiedzialnością i gwarancją, mogę Wam polecić zakupy we Frisco . Nie wiem, czy wszędzie firma jest w stanie dowozić swoje produkty ( i czy w ogóle wszystkie produkty), ale zawsze zanim zaczniecie składać zamówienie, możecie zweryfikować to poprzez podanie kodu pocztowego. Wtedy wyświetli Wam się komunikat, które produkty możecie zamawiać, tak aby firma mogła je Wam dostarczyć:)
Ja ze swojej strony, bardzo dziękuję zarówno firmie Streetcom , jak i też Frisco , za udział w tej kampanii i za profesjonalizm, którego dziś brakuje niektórym firmom.
Mam nadzieję, że ten wpis i moja rekomendacja, zachęci Was do robienia zakupów online, abyście mogli zaoszczędzić swój czas. W łatwy, prosty sposób, możesz zrobić zakupy dla siebie i nie tylko:)

pozdrawiam Was serdecznie,
Angelika

8 komentarzy:

  1. O jaaa ile pyszności mniaaam <3 Gratuluje ci bycia ambasadorką kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze w takich zamówieniach górują owoce i warzywa, plus oczywiście krewetki, które uwielbiam:) Zachęcam Cię kochana, do rejestracji w streetcom,a być może i Tobie uda się wziąć udział w jakiejś kampanii:)

      Usuń
  2. Nawet nie wiedzialam o istnieniu tej fiirmy :)) Ciekawe ciekawe :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki temu wpisowi mogłaś poznać Frisco,a być może zrobić w nim zamówienie;) Oczywiście, że do Ciebie zajrzę, bo zazwyczaj to robię:) Dziękuję i witam Cię na moim blogu. Pozdrawiam Cię serdecznie:))

      Usuń
  3. Super kampania :)) Z usług sklepu też już korzystałam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, fajna kampania i zasady również bardzo przystępne. Miło słyszeć, że korzystasz z tej firmy Frisco i masz podobne odczucia jak ja;)))

      Usuń
  4. Ciekawa sprawa z tą kampanią! :) Bardzo mi się podoba to, że tak szczegółowo to opisałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.