Kolejne losowanie w Marcowym rozdaniu - WAŻNE!!!

4/07/2016
Witajcie Kochani,


muszę Was poinformować, że w związku, z brakiem jakiejkolwiek informacji od jednej z osób, która wygrała w Marcowym Rozdaniu, a jest nią Shoko S , dziś przeprowadziłam kolejne losowanie.
Zachowując wszystkie zasady, które opisałam w poście odnośnie ogłoszonego rozdania, jak i też samego rozdania, obie osoby, które wygrały miały czas do 06.04.2016r, aby zgłosić mailowo adres do wysyłki. Zaznaczam również,że te dwie osoby nie podały nawet maila do siebie w swoim zgoszeniu, abym mogła taką informację im przekazać. Jedna osoba, a dokładniej Martha Bloguje, zgłosiła się zaraz po losowaniu i taka nagroda już do niej została wysłana, natomiast w przypadku Shoko S. takiej informacji do dnia 06.042016r. nie otrzymałam.
Kochani, żeby była jasność, zasady rozdania są jasne i w tym celu jest napisany REGULAMIN, aby nikt nie miał wątpliwości.
Jak już wcześniej wspomniałam, dziś przeprowadziłam kolejne losowanie (już bez zdjęć) i pragnę Was poinformować, że wylosowałam Świat Kosmetykoholiczki . GRATULUJĘ Kochana i zapraszam Cię do kontaktu ze mną, w celu przesłania adresu, pod który nagroda ma do Ciebie trafić.
Na kontakt będę czekała do 14.04.2016r.

Jeszcze raz, wszystkim biorącym udział w moim rozdaniu Marca, bardzo dziękuję i zapraszam do kolejnych rozdań:)


pozdrawiam serdecznie,
Angelika

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.