Coś dla zdrowia :)

4/08/2016
Witajcie Kochani,


jak za pewne wiecie, czasem na moim blogu pojawiają się nie tylko produkty kosmetyczne, ale również i te spożywcze. W związku, z czym ten wpis będzie związany z produktami spożywczymi, a dokładnie z tymi, które mają dodać nam zdrowia:) Kolejne moje zamówienie w sklepie Cosdlazdrowia.pl i kolejny trafiony zakup. Tu z tego miejsca gorąco mogę Wam polecić ten sklep, w którym znajdziecie mnóstwo, ciekawych produktów. Sklep ma również program lojalnościowy, co oznacza, że kiedy zbieracie punkty,możecie je wymieniać na rabaty:) Bardzo fajna sprawa i dobrze, że właściciele o tym pomyśleli.
Ale żeby nie pozostawić Was dłużej w niepewności, co też takiego zamówiłam, zobaczcie jakie produkty do mnie dotarły:)


1) Nasiona CHIA , 1kg, cena: 18,90zł.



2) Mąka kokosowa , 1kg, cena 13,90zł.



3) Orzechy nerkowca , 1kg, cena 41,50zł.



4) Kasza gryczana, niepalona , 1kg, cena 5,90zł.



5) Daktyle , 1kg, cena 10,90zł.



6) Amarantus ziarno , 05kg, cena 7,50zł.



7) Kasza jaglana , 1kg, cena 5,90zł.



8) Masło orzechowe , 500g, cena 17, 90zł.(Masło nie zawiera oleju palmowego, soli,a także zbędnego cukru).



9) Sezam łuskany , 1kg, cena 13,50zł.



10) Mąka orkiszowa, razowa, typu 2000 , 1kg, cena 7,90zł.




Mam nadzieję, że Wy również tak jak i ja tylko skorzystacie na wysokiej jakości produktach,a samo robienie zakupów na ich stronie będzie dla Was przyjemnością:) Pragnę zaznaczyć, że ten wpis nie jest ani sponsorowany, a już tym bardziej nie powstał przy żadnej współpracy ze sklepem. Za pewne sklep Cosdlazdrowia.pl nawet nie ma pojęcia o istnieniu mojego bloga.
I tak moi Drodzy, chętnie dowiem się, gdzie Wy zaopatrujecie się w takie produkty. Czy macie jakieś swoje ulubione sklepy, czy tez miejsca, w których najczęściej kupujecie np. nasiona chia?

pozdrawiam Was ciepło i zdrowo:)
Angelika

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym sklepie, ale bardzo chętnie tam zajrzę, bo ostatnio pokochałam daktyle,a z tego co widzę są tam bardzo tanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam i gorąco polecam, zwłaszcza, że ceny mają naprawdę przyzwoite, a i jakość naprawdę świetna:)

      Usuń
  2. Same pyszności :) Ceny w tym sklepie są naprawdę ok, być może kiedyś się przyda ta stronka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze do czynienia z chia ani z mąką kokosową :) zresztą w kuchni niezbyt umiem się popisać :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.