Płatki działające cuda...??

1/06/2015
Witajcie Kochani,

wczoraj będąc na zakupach w Carrefour, kupiłam 2 rodzaje płatków do twarzy, a dokładnie jedne są do użycia na oczy, a drugie na twarz pod oczami.


I tak, wersja pierwsza, płatki zmiękczające, firmy PRRETI, z truskawką. 10szt. w opakowaniu, za ok.4zł (promocja!!). Wczoraj użyłam tych płatków na twarz i powiem szczerze, że byłam mile zaskoczona. Świetnie nawilżyły moją skórę, dodały troszkę koloru, a dokładnie nawilżyły skórę pod oczami. Jedyny minus to taki, że miałam problem z otwarciem opakowania, które powinnam po wyjęciu jednej pary plastrów zamknąć ponownie. Opakowanie niestety było źle sklejone i musiałam rozciąć je nożyczkami;/ Zapach..no cóż nie powalało na kolana zapachem świeżych truskawek, ale najważniejsze jest to, że nie zrobiły mi krzywdy, a wręcz przeciwnie:) Polecam.


Druga wersja pomarańczowa dziś czeka na przetestowanie, ale jeżeli mają takie samo działanie, jak te truskawkowe to super. Wersja z pomarańczą, jest firmy SKINLITE, za 10szt, w op. zapłaciłam również ok.4zł, na promocji. Pozwoliłam sobie otworzyć tylko opakowanie i jak na razie jest ten sam problem, co w poprzedniej wersji truskawkowej, czyli źle sklejone opakowanie. Zapach mocniejszy, aniżeli wersja truskawkowa. Płatki, jak twierdzi producent na opakowaniu, mają chłodzić i relaksować nasze oczy.W składzie znajdziemy również: żeń-szeń, miłorząb i aloes. Dziś się przekonam, czy dobrze na mnie zadziałają:)
Oczywiście dam Wam znak, jakie ta wersja pomarańczowa miała dla moich oczu działanie.



Jestem już po teście pomarańczowych płatków na oczy, powiem tak, wprawdzie cudów to one nie uczyniły, ale pozwoliły, aby moje powieki troszkę odpoczęły i wchłonęły substancje, których potrzebowała skóra. Ciekawy zapach i co najważniejsze skóra po ich zastosowaniu nie lepiła się, a była dość przyjemna w dotyku. Za taką cenę, można je od czasu do czasu kupić. Mam nadzieję, że szybko mi nie wyschną:D

A co Wy sądzicie o tego typu płatkach? Macie jakieś swoje ulubione, które są godne polecenia?Chętnie przetestuję Wasze propozycje:)

pozdrawiam,
Angelikowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.