Kolejna paczka ze świecami Yankee Candle

1/11/2015
Kochani,

na poprzednim blogu pisałam, jak bardzo pokochałam świece Yankee Candle, ale również i tu muszę wspomnieć o mojej świeczkowej MIŁOŚCI:))))
Moim ukochanym zapachem jest Silver Birch, który skradł moje serce, kiedy pierwszy raz zamówiłam ten zapach. Cudownie mocno, męsko i piżmowo pachnąca świeca, wprawie mnie w dobry nastrój. Bardzo często zapalam tę świecę, a zużycie jest naprawdę minimalne. Jeżeli lubicie mocne i zdecydowane zapachy, mogę z czystym sumieniem polecić Wam właśnie Silver Birch.  Znajdziecie go tu:    http://www.goodies.pl/duze-sloje-classic/833-silver-birch.html


Jeżeli chodzi o tę drugą świecę na zdjęciu (Snow in Love) http://www.goodies.pl/duze-sloje-classic/457-snow-in-love.html   to znalazła ona swoje miejsce w mojej sypialni. Najczęściej jest zapalana w sobotni poranek, kiedy mam wolny czas i potrzebuję trochę wyciszenia. Jest to zapach delikatny, z wyczuwalnym zapachem pudru, wanilii, bawełny i jakiegoś owocu, ale nie mogę wyczuć, co to za zapach...Przynajmniej dla mnie to i tak bez znaczenia, dlatego, że bazą jest jego pudrowo- waniliowy zapach. 


Ostatnio zamówiłam sobie na stronie http://www.goodies.pl/  pokaźną kolekcję nowych zapachów do przetestowania. 


I tak, w zamówieniu znalazły się:
1) Samplery:


Jabłka i sosnowe igły 

2) Duże słoje świec:


3)Wosk:



Cały weekend męczę jeden zapach, a mianowicie duży słoik  http://www.goodies.pl/duze-sloje-classic/252-puszysty-recznik-fluffy-towels.html . Zapach, rzeczywiście przypomina trochę świeże pranie, ale jest przy tym tak ciepły i delikatny, że nie czuć absolutnie tandetnego proszku. Jest z odrobinką zapachu pudru dla niemowlaków, trochę cytrynowy, ale nie za bardzo. W sumie jeżeli ktoś lubi delikatne i pudrowe zapachy, ten będzie idealny. Jednym słowem, bardzo przyjemny, ciepły i delikatny zapach świeżości. Tak mogłabym określić tę świecę:)

Cena oczywiście nie jest zbyt niska, ale naprawdę warto mieć chociażby jedną z nich i zapalać na wyjątkowe sytuacje, albo po prostu kiedy nam jest źle. Ceny dużych świec to 97zł., Samplerów 10zł, a woski 7zł. Warto również skorzystać z promocji i wtedy zakupić sobie, jakieś małe samplery do przetestowania. 
Na stronie sklepu http://www.goodies.pl/   na pewno znajdziecie swój ukochany zapach. Gorąco polecam. Dajcie znak, jakie są Wasze ulubione zapachy:)

pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.