Wspomnienia z ostatnich dni wakacji..

8/31/2015
Kochani,

właśnie wróciłam z kilkudniowego urlopu i już tęsknię za tym słońcem, plażą i szumem morza.
Woda w naszym kochanym Bałtyku, w tym roku nie zachęcała do kąpieli, ale sama świadomość, że jestem nad morzem.... wystarczała:)
Żeby Was nie zanudzać opisami i tym, co tam porabiałam, po prostu trochę Wam tego pokażę;)


                                                         No to w drogę :)






Uwielbiam to uczucie, kiedy przechodzę wąskim przejściem, mijam wydmy, a morze wita mnie całym swoim urokiem.Przepiękne!!!




A tu już po paru dobrych godzinach opalania;) 




Wizyta w porcie.








A teraz trochę plaży i morza:)








I ostatni dobitki:)




Szkoda, że ten czas podczas urlopu, tak szybko ucieka :(

Cieszę się, że odpoczęłam i wracam do pracy pozytywnie naładowana dobrą energią.
A jak Wasze wakacje i urlopy? A może jeszcze są przed Wami? Czekam na Wasze komentarze.

pozdrawiam Was serdecznie,
Angelika


3 komentarze:

  1. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Ja w tym roku nie miałam wakacji. Bardzo ładnie się opaliłaś. Pojechałabym z przyjemnością nad morze, bo uwielbiam tam wypoczywać.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda wszystko,co dobre szybko się kończy, ale wspomnienia pozostają. Życzę Tobie, abyś mogła w przyszłym roku nadrobić zaległości urlopowe nad morzem:) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja w zeszłym roku spędziłam kilka dni nad naszym polskim morzem :-) W tym roku spotkały mnie duże zmiany... Nie będę się rozgadywać, bo wszystko jest na blogu :p Cieszę się, że wypoczęłaś. Oby takie okazje zdarzały się częściej :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.