Nowe okularki ze sklepu SIX

8/08/2015
Kochani,

dziś przechodząc podziemiami Dw. Centralnego w naszej ukochanej Warszawie, weszłam do mojego ulubionego sklepu SIX i zobaczcie, jakie cuda udało mi się upolować:)

Dodatkowo Wam powiem, że była promocja na 2 parę okularów. W sumie za 2 pary zapłaciłam 74,85zł.
Okulary mają ochronę UV400,a to duży plus. Nie wiem dlaczego, ale w tym sklepie mają obecnie duże przeceny, nawet 50% na większość biżuterii. Mam nadzieję, że nie likwidują tego sklepu ;/










pozdrawiam Was, w ten upalny sobotni dzień:)

Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.