Olejek do masażu firmy Alterra

6/25/2016
Witajcie Kochani,


dłuuuugo mnie tu nie było, ale wynika to głównie z tego, że naprawdę nie miałam czasu. Sam fakt, że otworzyłam swój kanał na YouTube  (Mój kanał Angelika Niedbała ) również ma wpływ na to, że troszkę mnie tu nie ma. Bardzo z tego powodu jest mi źle, ale ze wszystkich sił,będę starała się to nadrabiać. Ale dziś w sumie nie o tym, mimo wszystko krótkie wyjaśnienie Wam się należało.
Wracając do tematu, z którym do Was przychodzę...a mianowicie obecnie jestem w trakcie testowania olejku do masażu, z firmy Alterra. Mam wersję Migdały & Papaja, o pojemności 100ml. Olejek Alterry kupiłam kiedyś przypadkiem w Rossmannie, ale głównie dlatego, że szukałam olejku, bądź też dobrego balsamu do ciała. Tak też trafiłam na promocję tego olejku,który obecnie kosztuje 18,99zł. Uważam, że cena mogłaby być troszkę niższa, ale i tak jestem z niego bardzo zadowolona.




Olejek ma właściwości nawilżające, ale też przepięknie pachnie i to chyba podoba mi się w nim najbardziej. Na opakowaniu wyczytałam, że w skład produktu wchodzą naturalne oleje roślinne takie jak: zimno tłoczony olej jojoba, oliwa z oliwek, olej z awokado, olej sezamowy, a także olej z migdałów i olejek z pestek winogron. Dodatkowo w składzie znajdziemy również olej sojowy i olejek z kiełków pszenicy. Same dobrodziejstwa najlepszych olejów, jakie mogłabym sobie życzyć w podobnym produkcie. Jeżeli chodzi o moją opinię, to uważam, że jest to godny polecenia produkt. Wart swojej ceny i tego, że idealnie regeneruje naszą skórę, dobrze ją nawilża i przede wszystkim relaksuje:) Kiedy miałam troszkę więcej czasu wieczorem, olejek odrobinkę podgrzewałam i był jeszcze lepszy, polecam!!! Jak dla mnie nr 1 i z całą pewnością wyląduje w ulubieńcach minionego miesiąca.
Jeżeli znacie ten produkt i macie podobne zdanie, jak ja,bądź też zupełnie inne, napiszcie, chętnie dowiem się, jakie jest Wasze zdanie na jego temat.
A tym czasem serdecznie Wam dziękuję i mam nadzieję do następnego:)


pozdrawiam Was serdecznie,
Angelika


12 komentarzy:

  1. Nie pogardziłabym takim olejkiem :) świetnie wypadł w Twojej opinii :) Ja nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam gorąco go polecam!Jest świetny, działa rewelacyjnie, nawilża(a to jest przecież ważne) i dodatkowo ładnie pachnie:)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś wersję z oliwą z oliwek ale zapach mi średnio pasował, jednak chętnie wypróbuję tą wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest naprawdę dobry i jak na produkt tej wersji, naprawdę przystępny cenowo.

      Usuń
  3. Mam, używam, uwielbiam :) Wypróbowałam wszystkie wersje zapachowe, ale ten najbardziej przypada mi do gustu :) W ogóle chyba jeszcze nie trafiłam na produkt Alterry, któremu miałabym coś do zarzucenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miała wiele produktów z Altery, ale niestety u mnie nie sprawdziło się ich sporo, np.szampon do włosów, mleczko itp. A ten olejek ku mojemu zaskoczeniu naprawdę zrobił na mnie wrażenie:)

      Usuń
  4. Używam i jest genialny...
    Powodzenia w dalszym blogowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek wyglada fajnie, ale jeszcze nigdy o nim nie słyszałam :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy olejek, niestety nie używałam go. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego olejku, ale niezbyt lubię tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, musi pachnieć fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.