Ambasadorka Streetcom Polska #dlaMistrzówPoranka

2/04/2016
Witajcie Kochani,


dzisiaj chciałam Wam powiedzieć o kolejnej kampanii, w której biorę udział jako Ambasadorka Streetcom . Zanim przejdę do samej akcji, chciałabym Was zachęcić do skorzystania ze strony Streetcom i skorzystania z propozycji wzięcia udziału w testowaniu nowych produktów. Kampania, do której zostałam zaproszona dotyczy ciastek firmy Belvita. Jestem przekonana, że większości z Was znana jest zarówno firma, jak i też ciastka zbożowe tej firmy.




Otrzymałam paczkę, w której znalazłam 5 dużych pudełek, wypełnionych ciastkami, z przeróżnymi dodatkami, a są to:


  • owoce leśne
  • orzechy i miód
  • musli z owocami
  • kakaowe
  • zboża + mleko




W prezencie otrzymałam zgrabny, mały kubek termiczny i karteczki samoprzylepne, które z całą pewnością wykorzystam;)




W pierwszej kolejności sięgnęłam po wariant z owocami leśnymi,a także orzechy i miód. Jak na razie wygrywa orzech i miód, ponieważ ciastka nie są za bardzo słodkie, a orzechy są naprawdę delikatnie wyczuwalne w nich. 

A Wy jaki wariant preferujecie?? Lubicie w ogóle ciastka zbożowe??Ja czasem lubię przegryźć sobie takie ciastka w pracy, kiedy czuję spadek energii, a nie bardzo chcę sięgać po czekoladę.

dobrego i zdrowego dnia Wam życzę:)
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.