Smoothie na poprawę humoru:)

1/02/2016
Kochani,


bardzo często kiedy mam ochotę na coś słodkiego, sięgam między innymi po świeże owoce, owoce suszone, szpinak i przygotowuję sobie smoothie:)
Lubicie takie połączenie? Ja uwielbiam i dlatego też dziś pokażę Wam, w jaki sposób i z jakich najczęściej składników przygotowuję swoje domowe smoothie.



Składniki:
2 szkl. świeżego szpinaku
4 suszone figi(najlepiej w mące ryżowej)
pół cytryny(może być więcej jak lubicie)
1 jabłko
1 gruszka
1 banan(może być mrożony)
2-3 łyżki nasion chia
1 łyżka masła orzechowego
1-2 szkl. mleka roślinnego (ja najczęściej kupuję sojowe bądź ryżowe w Biedronce)
ewentualnie miód
jogurt do smaku
woda do rozcieńczenia

Najpierw wkładam wszystkie składniki stałe, czyli szpinak, jabłko, gruszkę, banana,figi.





Do całości dodaję nasiona chia, masło orzechowe, jogurt i ewentualnie miód.




Następnie wszystko zalewam mlekiem roślinnym, wodą, dodaję cytrynę i miksuję.






Tak przedstawia się mój gotowy smoothie.



Dajcie znak, czy zrobiliście takie smoothie i oczywiście czy Wam smakowało. Oczywiście wszystkie składniki możecie modyfikować według własnego smaku. Ja podałam Wam taki przepis, bo w takiej wersji najbardziej mi smakuje, zwłaszcza kiedy mam ochotę na coś bardzo słodkiego, a przy tym zdrowego.

pozdrawiam i do następnego:)
Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.