Kosmetycznie:)

4/17/2015
Kochani,

w tym tygodniu ( za pewne w środę, ale nie pamiętam dokładnie:) ), po pracy byłam na zakupach w Carrefour  i zobaczcie, w co się zaopatrzyłam:)



Ponieważ skończył mi się dezodorant, kupiłam 2. Pierwszy to Rexona, którą dość często kupuję. Wersja dla białych i czarnych ubrań. Polecam, naprawdę się sprawdza. Cena 8,99zł, za 150ml.



Drugi dezodorant, to Adidas Soften silky touch(cool&care). Zaczęłam go używać, ale jakoś mi nie pasuje. Mam wrażenie, że nie do końca spełnia swojej roli. Poużywam jeszcze i zobaczę, czy coś się zmieni. Na razie mam mieszane uczucia, co do tego produktu. Cena 8,99zł, za poj.150ml.



Brakowało mi ostatnio dobrego balsamu do ciała, w związku, z czym sięgnęłam po raz kolejny po
balsam Lirene. Kupiłam skoncentrowany balsam witaminowy z olejkami. Balsam ma zregenerować skórę i ją mocno nawilżyć. Zawiera wit.C,E i F. Jeżeli chodzi o olejki, to balsam zawiera olejek brzoskwiniowy i olejek z nasion słonecznika. Używałam już ten produkt i jestem pod wrażeniem. Bardzo przyjemnie pachnie, pewnie przez to, że zawiera w swoim składzie ekstrakt z limonki, a w dodatku bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia filmu na skórze, którego nie znoszę.
Cena 13,99zł, poj.400ml.



Pomyślałam również o kosmetyka do włosów :)
Kupiłam sobie szampon GlissKur, który ma zregenerować moje włosy i nadać im objętości.Szampon zawiera upłynniony kolagen morski, który ma podnosić włosy u nasady. A dodatkowo formuła z kompleksem z płynną keratyną naprawia uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i też w ich wnętrzu. Producent zapewnia, że szampon nie zawiera żadnych silikonów. Jeszcze go nie używałam,ale na pewno o nim napiszę, jak tylko trochę go potestuję. Cena 11,49zł, za 400ml. Bardzo dobra cena, jak za taką pojemność.




Kolejną dobrą rzeczą, którą sobie kupiłam i już ją stosuję to serum do włosów, firmy Fructis. Wprawdzie, nie lubię tej firmy, ale zaciekawił mnie opis i działanie tego serum. Produkt, ma pielęgnować rozdwojone końcówki włosów. Serum wzbogacone jest w olejek z owoców amli, który scala rozdwojone końcówki włosów, a dodatkowo nawilża je i nadaje piękny blask włosom. I rzeczywiście, stosowałam 2 razy i włosy są delikatniejsze w dotyku i łanie błyszczą. Natomiast jeżeli chodzi o działanie na rozdwojone końcówki, będę musiała jeszcze trochę zaczekać i poobserwować. Na pewno również zdam Wam relację. Cena 14,99zł, za 50ml. Trochę drogo, ale może warto było tyle za niego zapłacić?Zobaczymy, jak na razie jestem zadowolona:)




W moim koszyku znalazła się również zwykła tarka do stóp. Bardzo lubię te duże i właśnie tę wersję. Mam jeszcze w innym kolorze, ale sprawdza się znakomicie, stąd ten ponowy zakup:) Cena 8,99zł.


Na samym końcu dorwałam również elegancką opaskę do włosów. Może na jakieś przyjęcie przyda się, aby nadać fryzurze elegancji. Cena 5,89zł.


I to wszystkie moje nowości kosmetyczno - niekosmetyczne. Napiszcie, jak Wam się podobają i co sądzicie o tych produktach, Jeżeli mieliście, którykolwiek z nich, podzielcie się swoją opinią.

pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)
Angelika

2 komentarze:

  1. ciekawe zakupy :) mam nadzieje, ze wszystko się dobrze spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno kupiłam szampon z Glisskur regenerujący i sprawdza się bardzo dobrze, myślę, że ten, który Ty kupiłaś tez powinien być niezły- chyba jeszcze nie trafiłam na produkt z tej firmy,który nie byłby fajny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz - pamiętajcie, że odwiedzam wszystkich komentujących :)

Proszę, nie reklamuj swojego bloga, nie będę publikowała postów zawierających jakiekolwiek linki! Jeżeli Twój blog mnie zaciekawi, z pewnością będę do Ciebie zaglądała.

SZABLON BY: PANNA VEJJS.